296 976 läst · 8 036 svar
297k läst
8,0k svar
Vad väntar oss bilister?
Som sagt, på ditt säregna sättMaskintok skrev:Nja där har du igen helt fel.
Men det är inte det som du vill ha fram.
Du tror dig veta..
Jag tror ingenting.
Jag bryr mig inte så mycket om klimatförändringarna... om man nu ska kalla dem för det...
känner du dig så orolig för dessa förändringar?. eftersom du kallar dem för kris..
De är då ingen kris för min eller min familjs del... Där finns andra hot..
hot som kommer drabba många många fler inom bara några månader om politikerna får fortsätta med sitt...
där skulle krisen ligga, inte att oroa sig för klimatet... Det är inget att oroa sig över... Det är i konstant förändring... Och inte ens forskarna vet egentligen varför... De har teser... Men inte mer..
Det gäller låset till huven på berörda model S som behöver kontrolleras samt kabeln till bakre kameran på berörda model 3 som behöver kontrolleras. Återkallelsen är frivillig.F frasen_36 skrev:
Inget spektakulärt med andra ord.
Rent konkret finns det en del att göra för att minska påverkan.
Förbjud flygresor i semestersyfte
Lika fjällturismen, finns ingen anledning till att folk ska resa ex. Stockholm-Åre för att åka skidor...
Ingen snö där du bor? Då får du väl flytta
Om man sen slutar att näthandla och istället tar bussen till Ahlsell så sparar vi mycket förpackning och även mindre transporter
Förbjud flygresor i semestersyfte
Lika fjällturismen, finns ingen anledning till att folk ska resa ex. Stockholm-Åre för att åka skidor...
Ingen snö där du bor? Då får du väl flytta
Om man sen slutar att näthandla och istället tar bussen till Ahlsell så sparar vi mycket förpackning och även mindre transporter