297 057 läst · 8 036 svar
297k läst
8,0k svar
Vad väntar oss bilister?
Renoverare
· Stockholm
· 18 380 inlägg
Det är ju en klen tröst när man måste ta ut hög lön för att få utdelning. Men det är klart för att växa som företagare är det ju bra. Man kan även periodisera 30 procent av bolagsskatten upp till fem år om man behöver satsa pengarna på verksamheten.K karlmb skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 380 inlägg
När jag tänker efter så har det hänt att jag brutit ut saker från kunduppdrag till bibliotek att återanvända, texP pmd skrev:
https://github.com/AndersMalmgren/SignalR.EventAggregatorProxy/wiki
Andra grejer hamnar på min blogg https://andersmalmgren.com/
Lokalvårdaren får givetvis börja köpa ut mjölk och langa till bankdirektören för 20 kr. Win-Win som di där ekonomerna kallar’tS Styrman_jansson skrev:
Men det finns en gräns på hur mycket du kan konsumera. Du kan inte dricka hur mycket mjölk som helst och du kommer bara köpa ett fåtal bilar.P pmd skrev:
Du har bara träffat de som kör mindre än 100 mil eller över 10.000mil, det är ovanligt bland folk jag träffar? De flesta kör tex mellan 1.000 och 4.000mil, de har vägar till sin bostad och arbete (inte terrängkörning), osv. Det finns gott om argumentation i tråden som bygger på ytterligheter, kanske för skojs skull bara.P pmd skrev:
De flesta av oss är ganska normala större delen av tiden, och väldigt onormala en liten del av tiden…D djac skrev:Du har bara träffat de som kör mindre än 100 mil eller över 10.000mil, det är ovanligt bland folk jag träffar? De flesta kör tex mellan 1.000 och 4.000mil, de har vägar till sin bostad och arbete (inte terrängkörning), osv. Det finns gott om argumentation i tråden som bygger på ytterligheter, kanske för skojs skull bara.
Nej, men det är svårare att ha extra ström hemmaS Styrman_jansson skrev:
Lustigt hur olika livet är... jag känner nästan uteslutande folk som kör över 10000 mil/årD djac skrev:Du har bara träffat de som kör mindre än 100 mil eller över 10.000mil, det är ovanligt bland folk jag träffar? De flesta kör tex mellan 1.000 och 4.000mil, de har vägar till sin bostad och arbete (inte terrängkörning), osv. Det finns gott om argumentation i tråden som bygger på ytterligheter, kanske för skojs skull bara.