M
Idag har jag inte byggt på en våning till.
 
Brallan84 skrev:
Hade just bestämt mig för att bygga den jvla trallen idag, när sambon påminde om alla handtag i köket som skulle sättas dit, så trallen fick vänta idag med...
Men nu måste väl trallen vara lagd, nu när det har vart så varmt och skööööönt? ;) :)
 
Inte gjort ett skit på flera veckor, går runt och svävar på små rosa moln och är nykär, bereder mig mentalt för att åka iväg på scoutläger på lördag.... ;)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Lovescout? ?
 
  • Gilla
xdigger
  • Laddar…
Jag kom hem från Alanya natten till Onsdag och idag har man lyssnat på Rydell&Quick på "sommartorsdagar" i Borås..på måndag börjar jobbet....han haft en bra semester :cool:
 
  • Gilla
Kjell_G
  • Laddar…
Fanjunkarn: Yes! :)
 
  • Gilla
Fanjunkarn
  • Laddar…
Tälj dig inte i tummen bara. .😈
 
  • Gilla
xdigger
  • Laddar…
Jag har inte sotat pannan och inte sågat vindskivor till friggeboden... Däremot har jag varit på scoutläger och kramats med nya kärleken efter det! :)
 
  • Gilla
Fanjunkarn
  • Laddar…
Y
  • Jag har plockat ner tegel - tills jag stöttepå ett getingbo.
  • Och tvättat teglet - tills tvätten bara stannade och inte startade mer.
  • Har varit uppe på andravåningen/vinden och tryckt tillbaka en masonitskiva, samt tagit bort riset mellan teglet och masoniten.
 
Jag har hämtat kross och betong, lagt ner rör och fyllt upp, men (!) jag har inte gjutit något golv. Veckan som kommer tjänar alltså intet till för torkning.
 
Inte ett skit på huset efter en massa jobb under semestern. Har dock varit på jobbet och skrivit lite på en utredning i smyg..
 
Inte något! Sjukskriven och rastlös men soffliggande. Bah!
 
D09
Lillgrabben är sjuk så det blir att hålla sig inomhus.

Leker däremot "hitta pastan" med värmekameran :)

Kan rekommenderas 👍
 
xdigger skrev:
...Däremot har jag varit på scoutläger och kramats med nya kärleken efter det! :)
Vad har du och Fanjunkarn ihop egentligen?
Fanjunkare brukar väl inte lulla omkring på scoutläger (eller var det läger för blåvingar :surprised: )
 
  • Gilla
Fanjunkarn
  • Laddar…
Jag tycker Gustaf skulle passa som husägare i denna tråden.

Protte
 
  • Katten Gustaf beskuren.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.