4 355 457 läst · 32 054 svar
4355k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Aldrig slagit dig att måla om som Mr Bean? Färgburk + sprängmedel? Misstänker att ni två hatar målning lika mycket!mycke_nu skrev:
Försökt klura ut VART spottarna skulle sitta i sänkta källartaket...
Det var ju ett tag sedan och det är minsann nått som inte stämmer. Börjar bli senil.
Fast den här gången har jag i vart fall inte målat över ritningen som jag gjorde sist.
Det var ju ett tag sedan och det är minsann nått som inte stämmer. Börjar bli senil.
Fast den här gången har jag i vart fall inte målat över ritningen som jag gjorde sist.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 890 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 890 inlägg
Medlem
· Halland
· 4 006 inlägg
Då det ryktas om storm var ju uppe på mitt ännu ej bandtäckta tak för att säkra så underlagspappen inte ger sig iväg.
Passade även på att lyfta in lite krukor, pulkor o lite annat löst så det inte blåser all världens väg.
Passade även på att lyfta in lite krukor, pulkor o lite annat löst så det inte blåser all världens väg.
Sotat pannan.
Städat på vinden så det är fritt när dom kommer och spacklar i veckan. Yey!
Dragit ner väv från väggarna i sovrummet plus ganska så mycket puts. Eftersom det är tänkt att jag ska göra hela rummet själv måste sambon lära mig att lägga tjockputs!
Dragit ner väv från väggarna i sovrummet plus ganska så mycket puts. Eftersom det är tänkt att jag ska göra hela rummet själv måste sambon lära mig att lägga tjockputs!
Målat till förbannelse i köket under hela dagen. Fullt med dörrar och hörn där så det har blivit mycket maskerande och mycket målande. Nu är det klart i alla fall och imorgon ska lite lister, gardiner och grejer upp