4 368 378 läst · 32 113 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
En fast plats för tunnorna, de har flyttat runt lite. Var p]å väg att köpa 5 cm plattor, men här räcker det gott med 4 cm. Gjorde några kronor per kvm. Stolpspjut har blivit lite av ett signum här, första gången med 51x51 och då finns det tydligen inga stolpar med det måttet?! Klöv 70x70 då jag upplevde 45x45 som lite glappigt (där försvann kronorna, jag vet) Sen provade jag stenlim ffg, skumt men fungerar
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Kattlucka är grejen, nu klarar de små rovdjuren sig själva.AndersPS skrev:
Och inte drar det mycket kalluft på vintern heller.
Men min brorsa skaffade en lucka till sin katt.
Det blev en sån där exklusiv med elektronik, och katten chippades.
Men hon har inte lärt sig använda finesserna på två år, så husse eller matte får gå till tvättstugan och tejpa upp luckan varje morgon, och stänga den på kvällen
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Idag köpte jag 8st plintar och fick hem att lass med mindre grus.
Så imorgon vet jag vad som väntar; Altan och utsättning av plintar!
Så imorgon vet jag vad som väntar; Altan och utsättning av plintar!
Lagt i slangen idag, är som att brottas med en halvt lealös orm som svalt ett Prisolrör. Hann även med att börja med golvet trots att nära och kära tycker det var öppet hus idag..
Med vänlig hälsning, fremax
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Kolla om du hittar lite större maskin som finns på lantbruken. Gärna den amerikanska marknaden.Öfremora skrev:
Ju större ju bättre 😇
Då blir det nog din familjs problem om det ligger kvar något 😎
Det är en sådan som jag har, förstår inte vad katten ska lära sig? Luckan är ju som en vanlig lucka när det är "rätt" katt.KnockOnWood skrev:
Men, min katt ställer sig vid dörren och jamar, jag öppnar. Kattlucka och allt.
Medlem
· Halland
· 358 inlägg
Usch, kan tänka mig! Letade i 20min efter arbete i källaren innan jag insåg att det var golvet jag var tvungen att göra. +25 på övervåningen , + 18 i källaren.... Insett nu att man kommer behöva lägga en förmögenhet på in/utvändigt solskydd med alla fönster och glaspartier-RB- skrev:
Knackat bort all gammal lös puts i tvättstugan. Tanken är att ha nyputsade väggar och nytt klinkergolv (istf det gamla betonggolvet) när frugan kommer tillbaka efter semestern om en vecka.
Öppnade bägge takfönstren och sedan båda gavelfönstrena, så vädrade det värsta ut rätt så snabbt. Men visst var det varmt i början. Men sommartid är jag ofta genomsvettig från morgon till kväll så jag är van.fremax skrev:Usch, kan tänka mig! Letade i 20min efter arbete i källaren innan jag insåg att det var golvet jag var tvungen att göra. +25 på övervåningen , + 18 i källaren.... Insett nu att man kommer behöva lägga en förmögenhet på in/utvändigt solskydd med alla fönster och glaspartier