4 364 253 läst · 32 091 svar
4364k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Monterat ner byggställning, skulle flytta traktorn vevade och fick mig en smäll av veven 😂
Så denna fredag är jag på sjukan.. Imponerade att man var inne på röntgen på 20 min, remiss från kassan 👍 handleden som fått sig en smäll men nu ska traktorn ut. Våld i nära relationer är inte ok 😎
Det är såhär man startar semestern 😁
Så denna fredag är jag på sjukan.. Imponerade att man var inne på röntgen på 20 min, remiss från kassan 👍 handleden som fått sig en smäll men nu ska traktorn ut. Våld i nära relationer är inte ok 😎
Det är såhär man startar semestern 😁
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Hoppas ni vänjer er vid det nya klimatetmexitegel skrev:
PS. Handleden klarade sig från skelettskador etc så det var bra. Den är inte riktigt funktionell än men borde vara en rejäl stukning. Snålfan som jag är som inte köpte nytt batteri 😂
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fick plötsligt för mig att börja skrapa av all färg-rinn på huset bakre långsida. Betyder att hela väggen måste målas igen.
Inombords hör jag... stopp, skrapa inte, du kommer inte hitta en målare, och du kommer inte måla själv heller....
Men men..
------
Berörande Holmbergs fallskärm-huv så tycker jag den var okej och att något matchande skulle vara över den borte med.
Inombords hör jag... stopp, skrapa inte, du kommer inte hitta en målare, och du kommer inte måla själv heller....
Men men..
------
Berörande Holmbergs fallskärm-huv så tycker jag den var okej och att något matchande skulle vara över den borte med.
Redigerat:
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Jag nu när du säger det så borde dom vara matchande.. Den bortre är en liten styggelse hehe. Plötsligt fick man en till sak på attgöralistan.Yrrol skrev:Fick plötsligt för mig att börja skrapa av all färg-rinn på huset bakre långsida. Betyder att hela väggen måste målas igen.
Men men..
------
Men det hade kanske gjort sig bäst med präriehuvar
Efter att ha gått från inga slag till bara slag har jag nu lyckats få till slag när det är meningen! Projekttråd på gång!jonmo skrev:
Igår såg det ut så här... Jag som inte tänkte helt klart...
Idag insåg jag det var slut på HQ skarvklämmor.. Men en Wago löste det, iaf tillfälligt.
Logga in
Skapa konto
Idag insåg jag det var slut på HQ skarvklämmor.. Men en Wago löste det, iaf tillfälligt.
Logga in
Skapa konto