4 411 071 läst · 32 242 svar
4411k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Skulle dra till vägen
Traktorn började strula igen så nu står den på min vinterparkering och vägrar gå 😡😡😡😡
Ska skicka den åt helvete 😳
Edit
Äntligen fått upp den
Köra en meter, hoppa av, säkra och sen veva igång osv
Misstänker att den drar in tjuvluft..
Borde väl vara symtomet på full shoke
Traktorn började strula igen så nu står den på min vinterparkering och vägrar gå 😡😡😡😡
Ska skicka den åt helvete 😳
Edit
Äntligen fått upp den
Köra en meter, hoppa av, säkra och sen veva igång osv
Misstänker att den drar in tjuvluft..
Borde väl vara symtomet på full shoke
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Påbörjat takbytet, imorgon kommer arbetslaget, pappa, sambo och bror 😀 så imorgon blir ena sidan pappad å klar och nästa sida på fredag, resten av helgen blir det småpilll med mögelstopp, plåtar samt hängrännor mm
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Planerat riva och bygga ny vedboda med lekstuga runt hörnet på garaget senare i sommar så vi tänkte att vi kunde göra en lekstuga av den gammla bara tills vidare åt dottern. Sagt och gjort tog 2h och lite gratis material vi hade hemma.
Lusten att riva och bygga nytt för massa pengar försvann 🙈 blir kul se dotterns reaktion imorgon. 😁
Lusten att riva och bygga nytt för massa pengar försvann 🙈 blir kul se dotterns reaktion imorgon. 😁
Logga in
Skapa konto
Det var riktigt fint flygväder idag, så det blev en tur över nordvästra Skåne och Småland istället nu på morgonen.
Nedan, strax öster om Ängelholm som syns till höger. Kullen syns mitt i bild i horisonten.
På vägen hem köpte jag lite ankarmassa så att jag kan hänga upp elementen på vinden.
Nedan, strax öster om Ängelholm som syns till höger. Kullen syns mitt i bild i horisonten.
På vägen hem köpte jag lite ankarmassa så att jag kan hänga upp elementen på vinden.
Logga in
Skapa konto