4 367 335 läst · 32 112 svar
4367k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Monterat ett av utomhusuttagen med ROT-dosa, höll på att vrida av handleden på kuppen när dosborret fastnade.
Sen har jag krälat omkring på vinden och dragit flexslang till utomhusbelysningen. När jag sen skulle montera de nya, och inte helt billiga, armaturerna så visar det sig att de är av USELT dålig kvalitet; pulverlacken undermålig, dålig passform, olika(!) utförande, spruckna och saknade detaljer, felaktigt monterade i fabrik. Har inte sett något i närheten tidigare ich shoppar jag rätt hårt på eBay.... I morgon reklamerar jag hela rasket, synd för de passade bra på huset
Så nu kan det bara bli bättre
Sen har jag krälat omkring på vinden och dragit flexslang till utomhusbelysningen. När jag sen skulle montera de nya, och inte helt billiga, armaturerna så visar det sig att de är av USELT dålig kvalitet; pulverlacken undermålig, dålig passform, olika(!) utförande, spruckna och saknade detaljer, felaktigt monterade i fabrik. Har inte sett något i närheten tidigare ich shoppar jag rätt hårt på eBay.... I morgon reklamerar jag hela rasket, synd för de passade bra på huset
Redigerat:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Fixat klart med ett uterum
Monterat huntonit i 2rum
Börjat lägga golvvärmeplå
Känns i kroppen nu..
Med vänlig hälsning, fremax
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 211 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 211 inlägg
Vilket märke på armaturer?mexitegel skrev:Monterat ett av utomhusuttagen med ROT-dosa, höll på att vrida av handleden på kuppen när dosborret fastnade.
Lätt o va efterklokSnigla skrev:
Samtalet med larmoperatören gick ungefär såhär:
Larmcentralen: Vi har fått in ett brandlarm här... Ja det hör jag (Dottern skriker och larmet tjuter)
Frun: Jo... Men det är ingen fara, min man skulle spraya ett element precis vid brandvarnaren.
Larmcentralen: Men ni mår bra allihopa?
Frun: Absolut, ska kolla min man bara. (Öppnar dörren till tvättstugan, trodde hon skulle dö, där står jag i kalsonger och viftar frenetiskt).
Frun: Jo, han mår bra :x
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 211 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 211 inlägg
Nä, 27 säckar är ju lite drygt. Vi får ihop en eller två säckar om året.scim skrev:
Jag vet inte om jag är speciellt snål egentligen, tycker bara det är synd att kasta energi. Senaste veckan har jag eldat enbart med spillvirke från garagebygget. Och rivningsvirke från takbyten och diverse fix här hemma har hållit oss varma flera vintrar.