4 368 772 läst · 32 115 svar
4369k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Känner flera katter som är fullkomligt galna i majs. Våra bekanta brukar öppna en burk majs när de ska åka hem från landet (katterna vill vara kvar o håller sig borta), och hon hinner inte ens hälla upp majskornen i matskålarna förrän två katter står bredvid och jamar. Prova själv en gång med dina katter.KnockOnWood skrev:
Köper alltid ekologiska ägg och så får vi en del vaktelägg från dottern som har vaktlar.
Vad har ni gjort med era hus idag?
-
Absolut ingenting! Jätteskönt när allt vad tidspress heter inte finns och istället koncentrera sig på hur äggmåleriet ska läggas upp under morgondagen.
-
Absolut ingenting! Jätteskönt när allt vad tidspress heter inte finns och istället koncentrera sig på hur äggmåleriet ska läggas upp under morgondagen.
Monterade en ny pickup i grammofonen igår, vilket gav vinylljudet ett smått otroligt lyft.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Tungt jobb inför påsken, den väger väl nästan 2 gramFotografen skrev:
Men jag instämmer helt; med en bra pickup i en bra vinylsvarv behöver man inte TV och sån skit.
Njuter själv sedan några år av ljudet från en ny, direktdriven Audio-Technica.
Rensat avlopp.
Av en slump råkade jag notera att det var lite vatten som kom fram under skåpet i tvättstugan. Det visade sig att avloppet var så igengeggat att det inte hann med då tvättmaskinen tömde. En halvliter gegga senare fungerar det fantastiskt fint igen.
Jagat myror.
Kört diverse skrot till återvinnigscentralen. Framåt 8 på kvällen var det inga köer!
Av en slump råkade jag notera att det var lite vatten som kom fram under skåpet i tvättstugan. Det visade sig att avloppet var så igengeggat att det inte hann med då tvättmaskinen tömde. En halvliter gegga senare fungerar det fantastiskt fint igen.
Jagat myror.
Kört diverse skrot till återvinnigscentralen. Framåt 8 på kvällen var det inga köer!
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Jag krattade löv i ca 30 minuter i morse, tills assistenten/2-åringen ville gå in. Lagom dos trädgårdsarbete.
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 492 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 492 inlägg