4 423 545 läst · 32 291 svar
4424k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Efter att ha lagt ytterkläder på hallgolvet i sisådär 7år så har jag nu köpt en tillfällig klädhängare i form av en fristående stolpe.
Har flera gånger blivit rädd av denna då ögat reagerar på att någon i min längd står med svarta kläder i hallen.
I övrigt har jag återigen vittnat till att Fortum ändrar sina avläsningar efter några dagar till högre siffror än när jag skrev av dom. Gillas inte, men dom fortsätter förneka.
Har flera gånger blivit rädd av denna då ögat reagerar på att någon i min längd står med svarta kläder i hallen.
I övrigt har jag återigen vittnat till att Fortum ändrar sina avläsningar efter några dagar till högre siffror än när jag skrev av dom. Gillas inte, men dom fortsätter förneka.
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 428 inlägg
Jag har sprungit med spade och försökt avleda smältvatten från uppfart och grusgångar. Det töar som fasen här idag!
Sen har jag släpat hem 4st 9 meters stockar som ska användas till ett sommarprojekt. Det var rätt tungt med timmersax, 2 man och en släpvagn..
Sen har jag släpat hem 4st 9 meters stockar som ska användas till ett sommarprojekt. Det var rätt tungt med timmersax, 2 man och en släpvagn..
Stackare som har snö fortfarande. Vi hade runt 14 grader under dagen .
Idag har jag åkt och köpt en spikpistol som jag hittat på blocket, bra klipp.
Sen åkte jag till bauhaus och köpte innertak som var på rea .
Inte så mycket med huset men till huset
Idag har jag åkt och köpt en spikpistol som jag hittat på blocket, bra klipp.
Sen åkte jag till bauhaus och köpte innertak som var på rea .
Inte så mycket med huset men till huset
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 428 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Kanske några 4"-spik i närmaste vägg skulle vara säkrare och enklare?Yrrol skrev:
Hur man monterar dem ser du i inlägget #8465 här ovan
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Medlem
· Halland
· 4 006 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Jag var själv i kyrkan tre gånger förra året, fastän jag inte är medlem sedan länge.Ramnemark skrev:
Det var i samband med konserter.
Det är kyrkorummet ofta är perfekt för, speciellt när det är körsång!
Får jag tipsa om konserten i Båstad den 3 april, Långfredagen alltså?
En vän och granne till mig med underbar röst kommer att sjunga.
http://www.sangstudio.se/events/event/stabat-mater/
Som det heter: När fan blir gammal blir han religiös