4 365 680 läst · 32 104 svar
4366k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Även om de nu dog så har du ingen aning om varför, du bara häver ut dig en floskel.Noseone skrev:
Men mina myror brydde sig inte det minsta om att det ens fanns fun-light där. Ingen drack något, ingen tog något till stacken, ingen dog.
Men jag valde kanske fel smak, wild berries valde jag om jag inte minns fel.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Vem skall gifta sig, du eller prästen?
Passa dig för svartrockarna. Det finns ett rådhus i Halmstad.
Passa dig för svartrockarna. Det finns ett rådhus i Halmstad.
Tvättat, städat, diskat, beskurit träd och jobbat på ett nytt arrendekontrakt-förslag som jag nervöst ska lämna till den skrämmande storbonden (missat rätt mycket pengar under åren genom att inte vågat detta tidigare).
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Det roliga kommer, förhoppningsvis, efteråtRamnemark skrev:
Men OK, är man religiös så är man
Nu har jag plockat in elstängsel-aggregatet för lite service.
Skall fixas lite, en del skruvar skall dras åt.
För snart kommer sommarkollobarnen = kossorna, och börjar äta av gräset
Oh, var ett tag sedan man skrev här... blir inte mycket när det är bökigt att knappa Byggahus på teflonen
Hur som helst, idag har jag färdigställt badrummet på ovanvåningen. Ja, det har ju använts i sju år men saknat en glasvägg till duschen. Äntligen bet vi ihop, pröjsade en förmögenhet för lite glas och några rostfria metallclips. Montering gick enligt plan, tog dock sju timmar då väggen behövde förstärkas på baksidan utifrån krypvinden.
Hur som helst, idag har jag färdigställt badrummet på ovanvåningen. Ja, det har ju använts i sju år men saknat en glasvägg till duschen. Äntligen bet vi ihop, pröjsade en förmögenhet för lite glas och några rostfria metallclips. Montering gick enligt plan, tog dock sju timmar då väggen behövde förstärkas på baksidan utifrån krypvinden.
Ingen av oss är religösa. Sambon är inte ens med i svenska kyrkan. Men det är mycket finare att gifta sig i kyrkan än i rådhuset. Speciellt Halmstads rådhus som är skit tråkigt. Det hade klart gått att få tag på någon som kan göra vigseln och hyra en flådig lokal till de. Men det är i princip gratis att göra det i kyrkan och då kan man lägga de extra pengarna på större festKnockOnWood skrev:
Medlem
· Halland
· 4 006 inlägg
Jag gifte mig på båten Najaden men den är ju ett minne blott nu om du inte vill åka till Norge o gifta dig....😄Ramnemark skrev:Ingen av oss är religösa. Sambon är inte ens med i svenska kyrkan. Men det är mycket finare att gifta sig i kyrkan än i rådhuset. Speciellt Halmstads rådhus som är skit tråkigt. Det hade klart gått att få tag på någon som kan göra vigseln och hyra en flådig lokal till de. Men det är i princip gratis att göra det i kyrkan och då kan man lägga de extra pengarna på större fest
Det hade varit fint. Men som sagt det går inte längre . Kyrkan tycker jag är fint även om jag inte är religös. Själva vigseln är ju väldigt kort så vi har lagt pengarna på Wapnö Magasin där de blir mat och fest .
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg