Har skruvat och skruvat på köksluckorna för att få bort allt glapp samt justerat in dom så perfekt det bara gick. Har haft det som ett störande moment rätt länge så idag när jag stod och blandade köttfärs fick jag ett ryck! Avbröt maten och gick och hämtade verktygen.
Skönt!

• Gilla
kulle
  • Laddar…
Flyttat in i sovrummet och gjort färdigt allt :)
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

image.jpg
Skapa konto

• Gilla
Appendix och 7 till
  • Laddar…
Ramnemark skrev:
Flyttat in i sovrummet och gjort färdigt allt :)
...
Käck hängare på väggen över sängen!
Är det för diamanthalsbanden :)

D09
Fifty shades of Ramnemark (y)

• Gilla
Nyfniken och 2 till
  • Laddar…
Börjat att gräva för dränering, men tröttnade efter 10 min så skjuter upp byggstarten i väntan på bättre tider :D

• Gilla
Johan- och 1 till
  • Laddar…
Haha ja precis.
Jag är väldigt glad i färgen grå dessutom. Risken är att de blir lite för mycket. Golven i sovrummen, trappan till bottenvåningen, snart hela fasaden och även Alu-fönsterna :). Men sambon är bra på att blanda in lite färger så det blir lite levande :)

"Hängaren" ovanför sängen är Arga snickarens fel. Vi såg den i ett program och var tvugna att köpa den :)

• Gilla
D09
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
Käck hängare på väggen över sängen!
Är det för diamanthalsbanden :)
Trofén är till för att hänga mina troféer på :cool:

• Gilla
D09
  • Laddar…
Dragit klart sista biten avlopp till nya köket och monterat diskbänk och köksblandare. Imorgon blir det att jaga en utloppsslang på 75cm för att koppla in köksblandaren ...om det nu finns så långa vill säga ..orkar inte tänka mer på det just nu iaf. ..och så var det lägga skiffergolv imorgon ja.

Börjat planera för den förvaring jag skall bygga under källartrappen.
Jag skall ta 4 stycken Ikea Billy Bokhyllor, sätta hjul på dem och tillverka en front som döljer hjulen samt ansluter mot undersidan av vangstycket på trappen. Det blir någon slags styrlist mellan varje bokhyllepar som jag fäster under vangstyckena.

Bild1.jpg
Skapa konto

• Gilla
Crebel och 1 till
  • Laddar…
D09
Monterat ett lock för en eldosa

Passat upp en sjuk grabb och haft kombinerat service/soffläge

Gått igenom budget och material lista inför den kommande badrumsrenovering. Det är med lätt ångest :)

Rivit bort plåtkant och en del rötskadat virke på mitt förråd :(
Har ännu inte säkert hittat stället det läcker på. Får se i morgon när det ljusnar.

Utövat massmord på svartmyror. Blir till att trappa upp kriget och köpa myrdosor imorgon...

b8q skrev:
Utövat massmord på svartmyror. Blir till att trappa upp kriget och köpa myrdosor imorgon...
Räcker det inte att strö ut myrr?
Vi hade svartmyror in i sommarstugan, och till det antalet små myrsoldater hade nog inte alla dosor i världen räckt.

Har du en "normal" husförsäkring så ingår nog "gratis" skadedjursbegränsning.
Lyft telefonluren bara :)

Fun Light, superbra mot svartmyror.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.