4 369 848 läst · 32 119 svar
4370k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Har skruvat och skruvat på köksluckorna för att få bort allt glapp samt justerat in dom så perfekt det bara gick. Har haft det som ett störande moment rätt länge så idag när jag stod och blandade köttfärs fick jag ett ryck! Avbröt maten och gick och hämtade verktygen.
Skönt!
Skönt!
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Haha ja precis.
Jag är väldigt glad i färgen grå dessutom. Risken är att de blir lite för mycket. Golven i sovrummen, trappan till bottenvåningen, snart hela fasaden och även Alu-fönsterna . Men sambon är bra på att blanda in lite färger så det blir lite levande
"Hängaren" ovanför sängen är Arga snickarens fel. Vi såg den i ett program och var tvugna att köpa den
Jag är väldigt glad i färgen grå dessutom. Risken är att de blir lite för mycket. Golven i sovrummen, trappan till bottenvåningen, snart hela fasaden och även Alu-fönsterna . Men sambon är bra på att blanda in lite färger så det blir lite levande
"Hängaren" ovanför sängen är Arga snickarens fel. Vi såg den i ett program och var tvugna att köpa den
Dragit klart sista biten avlopp till nya köket och monterat diskbänk och köksblandare. Imorgon blir det att jaga en utloppsslang på 75cm för att koppla in köksblandaren ...om det nu finns så långa vill säga ..orkar inte tänka mer på det just nu iaf. ..och så var det lägga skiffergolv imorgon ja.
Börjat planera för den förvaring jag skall bygga under källartrappen.
Jag skall ta 4 stycken Ikea Billy Bokhyllor, sätta hjul på dem och tillverka en front som döljer hjulen samt ansluter mot undersidan av vangstycket på trappen. Det blir någon slags styrlist mellan varje bokhyllepar som jag fäster under vangstyckena.
Jag skall ta 4 stycken Ikea Billy Bokhyllor, sätta hjul på dem och tillverka en front som döljer hjulen samt ansluter mot undersidan av vangstycket på trappen. Det blir någon slags styrlist mellan varje bokhyllepar som jag fäster under vangstyckena.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rivit bort plåtkant och en del rötskadat virke på mitt förråd
Har ännu inte säkert hittat stället det läcker på. Får se i morgon när det ljusnar.
Har ännu inte säkert hittat stället det läcker på. Får se i morgon när det ljusnar.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Räcker det inte att strö ut myrr?b8q skrev:
Vi hade svartmyror in i sommarstugan, och till det antalet små myrsoldater hade nog inte alla dosor i världen räckt.
Har du en "normal" husförsäkring så ingår nog "gratis" skadedjursbegränsning.
Lyft telefonluren bara