4 367 580 läst · 32 112 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Lastbilen var här och hämtade massorna från källaren idag.. tydligen har bilarna våg nu för tiden - Domen var ca 9 ton, på en och en halv dag. Känner mig lite stolt... och trasig...
Men nog om det, fick ju en massa annat gjort - Schaktat ut 60kvm infart ned till berget och fyllt på med tre lastbilar 0-63.
Paddas av helt i morgon sen står en bytta stenmjöl och väntar!
Även handlat Cellplast, armering, RiR och golvärme till pannrummet som väntar att bli gjutet... Puh! :screwy:
Men nog om det, fick ju en massa annat gjort - Schaktat ut 60kvm infart ned till berget och fyllt på med tre lastbilar 0-63.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Paddas av helt i morgon sen står en bytta stenmjöl och väntar!
Även handlat Cellplast, armering, RiR och golvärme till pannrummet som väntar att bli gjutet... Puh! :screwy:
Har idag bestämt att sommarstugan, som vi "bara" skulle ansluta till kommunalt V/A i sommar, trots allt får: nytt badrum, nytt kök, nya golv, staket runt, tre altaner och en nyspönad vägg. Det var den våren/sommaren...
Tur att det är lätt att snacka...
Tur att det är lätt att snacka...
Målarna som körde panelen innan montage på ett av husen i kvarteret rollade allt för att sedan snabbt dra av med pensel?! Kan det vara nått? Snabbt och smidigt i mitt tycke...Montören skrev:
Hoppas allt är bra med digYrrol skrev:väntar på svar från butiken. det är inte foten i sig utan ramen som den är uppskruvad i. Ett fyrkantrör, med en plåtbit i änden som har mutter. plåtbiten punktsvetsad med 2 små noppor.. ena släppte.. benet vikte sig..
klart det går att svetsa/löda fast, jag är mer bekymrad för framtiden när man ska lyckas slita ut kalaset igen..
och nu sa mor att hon skulle på sjukhus för operation så om dom ringer så är hon död.. å vilken rolig dag detta blev..
Renoverare
· västra götaland
· 735 inlägg
Krattat gräsmattan och slipat delar av altanen. 78kvm hårt eftersatt, tar sin tid. ...
Skurat rutschkanan.
Riktigt fint skick, nästan synd o ge den till barnen.
Skulle passa bättre till en vuxenpool 👍
Nu kan jag inte bestämma mig på vilken sida om berget jag ska ha den...
Barnvänlig eller dödsfällan?
Riktigt fint skick, nästan synd o ge den till barnen.
Skulle passa bättre till en vuxenpool 👍
Nu kan jag inte bestämma mig på vilken sida om berget jag ska ha den...
Barnvänlig eller dödsfällan?
Visst är de fina, jag har också en sån där. Synd att det inte gick att få ekonomi i företaget trots inblandning av både skumma ryssar och en galen holländare/belgare och kineserna och så...ullberg skrev:
Eller det kanske inte var SAABen du menade?
300 spänn för en SAAB? - Då har du blivit lurad...Carl_Elvis skrev:
Rivit en mellanvägg och ett platsbyggt skåp som gick halvt ut i garaget och tog plats samt bytt en av garageportarna, följde ett flång nyt car-in portblad med kåken. Egentligen skulle jag behöva ett portblad till, men det lär väl inte gå att hitta.
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Målat väggarna i trapphuset en gång istället för planerade två gånger och ett lager i taket. Det tar verkligen grymt mycket längre tid att maska när det inte är enkla, fyrkantiga rum.
Dessutom förstår jag nu tillfullo varför vi borde köpt ett sprutmålningssystem med lansar.
Dessutom förstår jag nu tillfullo varför vi borde köpt ett sprutmålningssystem med lansar.