4 367 580 läst · 32 112 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Om du har en kvinna i huset så är det max en vecka mellan bilderna....annars drar vi en parallell till den berömda luftpåfyllaren och relaterar den i storlek kontra tid....då är den översta bilden tagen.....nån gång när färgfilmen gjorde entré......MathiasS skrev:
Detta låter inte riktigt bra men kvinnan i huset har en annan tvättstuga att uppehålla sig i så jag har kommit undan med lång leveranstid på denna. Men, nu har det ställts ultimatum kring uppstart av prioriterade projekt som Teknikavdelningen har planerat några år så därför ska dettta färdigställas NU.
D09 skrev:
Är det inte lite sent för det??
Äppelträd ska väl klippas i februari/mars.....farsan som jobbat på handelsträdgård säger att man ska "kunna kasta genom hatten" på ett riktigt klippt träd.....om du nu klippt för mycket, så tror jag det ända som händer är att det inte blir frukt i år alt nästa år oxå.....
Vet faktiskt inte när man ska klippa 🙈 men idag han jag med och hade orken så enligt min sov och arbetsklocka passa det 😇Remne skrev:Är det inte lite sent för det??
Äppelträd ska väl klippas i februari/mars.....farsan som jobbat på handelsträdgård säger att man ska "kunna kasta genom hatten" på ett riktigt klippt träd.....om du nu klippt för mycket, så tror jag det ända som händer är att det inte blir frukt i år alt nästa år oxå.....
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 893 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 893 inlägg
Lagt i bryggan på landet, sågat upp några stockar och huggit ett par kubbar.
Var också och köpte lite inredning till en del av huset som inte är byggd ännu
(Och för att förekomma ev kommentarer, nej det är inte ålderdomshemmet jag avser, jag tycker om dessa på grund av det fantastiska hantverket och fina mekaniken)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
(Och för att förekomma ev kommentarer, nej det är inte ålderdomshemmet jag avser, jag tycker om dessa på grund av det fantastiska hantverket och fina mekaniken)
Detta har jag gjort idag inte så pjåkigt med tanke på den usla trappan som är 20 år. Nu trillar inte knodden ner till poolen i sommar!
Får man fråga vad du fick ge? Har en sån som min mormor haft som bara står ivägen i verkstan....ullberg skrev:Lagt i bryggan på landet, sågat upp några stockar och huggit ett par kubbar.
[bild]
Funderat länge på att kränga den
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 893 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 893 inlägg
Tyvärr gör jag dig nog besviken. 300 var tydligen standardpriset på loppisen vi var, det gällde oavsett om det var symaskin med (som vår) eller bara ett löst underrede, hon hade ett par...