Målat väggar och lagt golv i ett sovrum. Satt upp gardinstänger i två sovrum.
 
D09
Dalbotös skrev:
Gjort om lite i snickarboden, ändrat från såhär;

[bild]

till såhär;

[bild]

Känns fint det! :)
Nu hade blomman gjort sig fint där inne ;)
 
Idag har vi tagit bort den gamla trallen (fyrkanter som legat direkt på marken), för att senare kunna bygga trädäck och för att fibern ska kunna bli nedgrävd. Dvs Frugan lyfter eftersom min rygg inte tillåter sådana övningar...
För att inte alla jävulsspindlar som bott där under ska fly IN i huset står jag redo med grovdammsugaren. Shit pommfritt vad många åttabenta kreatur det fanns där. Bitvis kändes det som att vara med i den här scenen ur ALIENS:
http://i55.tinypic.com/10xvgqt.gif/
 
D09 skrev:
Nu hade blomman gjort sig fint där inne ;)
Hm, nu när du säger det. Undrar var den blev av?
 
Dragit färdigt avlopp och vatten i badrummet. Satt upp en plywoodskiva på väggen där kommoden skall hänga.
 
Y
* Plockat pinnar som var olämpliga för gräsklipparen.
* Laddat gräsklipparens batteri -> klippt löv, grenar och gräs.
* Laddat stortraktorns batteri.
* Tagit första turen med amerikanaren / försökt byta bort den mot en ny huddig (värd mång miljoner) men fick ett tveklöst nej.
* Anmält mig som intresserad för fiberinstallation.
* Klurat lite på rensa ut all gammal bröte ur mjölkrummet för att satsa på göra det till fint vattenpumprum.
* Letat lågbudget bil.
* sökt fram några svetsare för duschkabinen. ska ringa imörrn.
* Delat med mig mina idéer om förändringar i trädgården till min mor.

Med andra ord inget alls med huset.
 
Redigerat:
Skulle måla mitt gamla spett och min gamla kofot, smällde fast kofoten så jag kunde måla nästan hela, böjer mig ner och ställer mig upp utan att tänka mig för och får ett blått streck i håret, va härligt det är ibland. :)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Äntligen fixat belysning i tvättstugan! (y)

1396286542465.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tydligen har vi en ohållbar situation där, sedan fyra år...
Risken finns att den kommer hålla i sig ett tag till, fast nu som belyst ohållbar situation! :cool:

När vi flyttade in tyckte vi det var märkligt att tidigare ägaren inte hade fixat till skrubben som användes till tvättstuga! Sedan rev vi ut hela huset och byggde en större tvättstuga, åtminstone till tvättmaskin och torktumlare var inkopplade. Sedan lades det på is till förmån för andra projekt. Man kan tro att jag skulle fått en bättre förståelse för tidigare ägare, men jag är fortfarande oförstående till hur man kan prioritera på detta vis! :surprised:
 
Inte ett skit pga sjukdom men monterat Barnstol på hojen och premiäråkt!

1457761_10203732397658983_779498085_n.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Appendix och 3 till
  • Laddar…
Hemmakatten
Var försiktig och noggrann med era rutschkanor. Ena sonen slog i munnen på en metallkana i skolan när han var 9 år. Framtänderna borta likaså delar av överkäken. Han var ihopsydd flera månader och åt flytande föda genom sugrör. Efter lösgom, 1 tand, flera operationer, transplantation av käkben och tandimplantat blev han vid 23 års ålder äntligen färdig. Metallkanan i skolan ersatt med annan kana och nya mjuka markplattor. Och, Ps,.glöm inte att kolla så att ni har.olycksfallsförsäkring som täcker dygnet.runt
 
D09
Hemmakatten skrev:
Var försiktig och noggrann med era rutschkanor. Ena sonen slog i munnen på en metallkana i skolan när han var 9 år. Framtänderna borta likaså delar av överkäken. Han var ihopsydd flera månader och åt flytande föda genom sugrör. Efter lösgom, 1 tand, flera operationer, transplantation av käkben och tandimplantat blev han vid 23 års ålder äntligen färdig. Metallkanan i skolan ersatt med annan kana och nya mjuka markplattor. Och, Ps,.glöm inte att kolla så att ni har.olycksfallsförsäkring som täcker dygnet.runt
Usch, stackarn :(
 
D09
AndersMalmgren skrev:
Inte ett skit pga sjukdom men monterat Barnstol på hojen och premiäråkt!

[bild]
Nöjd unge :)

Vad är det för high tech under sadeln? :)
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Hemmakatten
Det gick ju bra ändå. Tandläkarbesöken var han så orädd för att han faktiskt somnade en gång och snarkade. Det enda lite småjobbiga var när han blev tonåring och ville träffa tjejer.

Det jag egentligen ville säga är att det kan finnas en säkerhetsrisk att köpa gamla metallrutschkanor.
 
  • Gilla
D09 och 2 till
  • Laddar…
D09 skrev:
Nöjd unge :)

Vad är det för high tech under sadeln? :)
Kul att åka fort :)
Det är fästet för stolen då min cykel saknar pakethållare
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
AndersMalmgren skrev:
Inte ett skit pga sjukdom men monterat Barnstol på hojen och premiäråkt!

[bild]
Nöjd med pedalerna? Visst är det sånna med SPD-fäste på ena sidan?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.