Monterade och hängde upp tv-bänk. Väggmonterad tv-bänk under en stor TV i ett vardagsrum, med vedförvaring och en tänd brasa i en öppen spis bredvid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Dublin och 1 till
  • Laddar…
Monterade en list som tidigare ägare inte gjorde efter en renovering 2015. Vi har bott i huset i 8 år 🙈

• Eldstad med monterad list, tegel och filt. Nytt golv i grått framför eldstaden, lila matta på sidan.
    Skapa konto
  • Eldstad med ny list monterad ovanpå klinkerplattor, färgad lila matta och olika verktyg syns ovanpå eldstadsplattan.
    Skapa konto
  • Gilla
hampasnöret och 5 till
  • Laddar…
M Mawe85 skrev:
Monterade en list som tidigare ägare inte gjorde efter en renovering 2015. Vi har bott i huset i 8 år 🙈
Du är inte ensam om sena listmontage. Själv fick jag upp två lister mellan innertak och skorsten förra helgen och vi har bott i huset i 26 år.....

• Gilla
Posselosse och 1 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Du är inte ensam om sena listmontage. Själv fick jag upp två lister mellan innertak och skorsten förra helgen och vi har bott i huset i 26 år.....
Haha. Men det är bara 1998 du skulle gjort det, så det känns som förra veckan!

• Gilla
roli
  • Laddar…
TinyDestroyer TinyDestroyer skrev:
Äntligen slagit panel på skärmtaket de senaste dagarna och fixat iordning runt trappen till källaren utifrån.
Samt byggt en liten trall runt trädet som kan vara fint att sitta på och dricka kaffe vid på sommaren etc.
[bild][bild][bild]
Fint! 👍

Trallen runt träden hade jag nog behandlat med Grön-Fri (bensaltensid) för att undvika påväxt/alger från trädet 🙂

• Gilla
TinyDestroyer
  • Laddar…
V Vardagsrum skrev:
Fint! 👍

Trallen runt träden hade jag nog behandlat med Grön-Fri (bensaltensid) för att undvika påväxt/alger från trädet 🙂
Tar en print screen på det så kollar jag på det när jag klätt in den runtom i vår 👍🏻 tack för tipset

Dator med byggplaner på skärmen framför en tänd braskamin.
Skapa konto

Planerar vårens projekt med en brasa och Byggahus.se som sällskap...

• Gilla
Nilstyko
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.