4 373 368 läst · 32 130 svar
4373k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Finns mycket val ute i Nacka!Alfredo skrev:
Fick även upp klädstänger i hallen. Garderoberna är 110*235 så det blir ändå lite löpmeter. 6mm rostfria rör så kan själv hänga i dom.
Lite lådor i motsatta skåpet och väntar på hyllplan som skall vara över lik skåpet brevid för skor.
Redigerat:
Skruvat upp planket till uteduschen.
Överliggaren saknas, gera 45° med en lutning på 15°.
Hjärnan sa: Ta en långburk och kolla lite OS, gera imorrn 😆
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Överliggaren saknas, gera 45° med en lutning på 15°.
Hjärnan sa: Ta en långburk och kolla lite OS, gera imorrn 😆
Kirkedal Träbetong Xtrafin Vit 1200×600pjgb skrev:
323kr/kvm
Vi beställde från rörfokus som var de enda som hade denna typ av panel xtrafin hemma i våras när vi beställde. Men på baksidan av panelerna sår det Fibrotech.
Logga in
Skapa konto
Mkt av Träullit skivorna kommer från Danmark så där Finn söder mer utbud.A Anderscurl skrev:
Besserwisher
· The Great North
· 972 inlägg
Husägare
· Trelleborg
· 632 inlägg
Besserwisher
· The Great North
· 972 inlägg
Logga in
Skapa konto
Nog rätt onödigt men för ngt år sedan fick jag ett paket shingel så idag drog jag ner pappen från vår lilla trädgårdsbod, la ny underlagspapp och sen shingeln. Blev faktiskt rätt snyggt. Tyvärr absolut ingen som kan se det för taket sluttar mot grannen men häcken är för hög så syns inte därifrån…
Renoverare
· Västragötaland
· 866 inlägg
Nöter på med lite trall. Skulle varit klart i maj men oktober låter mer rimligt
Hittade en gammal tv. Bättre att låta den jobba lite istället för att ta plats i förrådet.
Inser att nätverket /wifi hackar lite på utsidan så det blir att skaffa wifi-förlängare.
Hittade en gammal tv. Bättre att låta den jobba lite istället för att ta plats i förrådet.
Inser att nätverket /wifi hackar lite på utsidan så det blir att skaffa wifi-förlängare.
Husägare
· Trelleborg
· 632 inlägg
Fick äntligen upp köksstegen på skåpet
Var tvungen att köpa denna för ett år sedan då vi har 3m i takhöjd och skåpen går hela vägen upp
Medföljde ett väggfäste
Den dag jag tröttnat på den ljusa träfärgen på stegen så kanske jag betsar dessa mörkare
Men just nu är jag tillfreds med utseendet
Var tvungen att köpa denna för ett år sedan då vi har 3m i takhöjd och skåpen går hela vägen upp
Medföljde ett väggfäste
Den dag jag tröttnat på den ljusa träfärgen på stegen så kanske jag betsar dessa mörkare
Men just nu är jag tillfreds med utseendet