4 379 419 läst · 32 153 svar
4379k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Är det inte ofta så? Man blir sällan helt nöjd.T Trafikverket1 skrev:
Renoverare
· Uppsala
· 1 812 inlägg
Besserwisher
· The Great North
· 974 inlägg
Inget praktiskt arbete idag eftersom det varnats för skyfall upp till 60mm… det blev kanske 10…😳. Men har mängdat och beställt nytt kakel över köksbänken och fått bestämt färg till väggarna. Också fått klart med sotare och kommun om att dra ut imkanal på yttervägg istället för befintligt kolfilter.
Fick även positivt besked av Trafikverket att de står för notan för byte av fönster, sinkar tidsplanen men sparar många slantar.
Fick även positivt besked av Trafikverket att de står för notan för byte av fönster, sinkar tidsplanen men sparar många slantar.
Har inte riktigt haft tid att ta hand om tomten så vart väldigt vildvuxet. Så tog grävaren och drog av all ogräs. Kom på i samma veva att jag skulle ju gjuta en liten platta på ett ställe där kvällssolen sipprar in på vår/höst och det blir väldigt göttigt. Så började med det istället. 🙄Drog av 200 under färdigt platta. Packade ytan lite. Ut med markduk. På med den makadamen jag hade hemma och beställde mer samt betong. Så till helgen blir det gjutning får jag hoppas. Så som jag längtat efter betong!
Min fru var inte lika entusiastisk….
Min fru var inte lika entusiastisk….
Ibland måste man bara passa på när ett erbjudande dyker upp.
Nu är sista biten av uppfarten asfalterad.
Skulle dock behöva gräva upp och göra om den äldsta delen som börjat spricka.
Det ligger bara lite natursand under så jag behöver gräva upp och byta ut bärlagret.
Har det funkat i 50år så lär det funka några år till...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det ligger bara lite natursand under så jag behöver gräva upp och byta ut bärlagret.
JanneJanne123
Husägare
· Stockholm
· 2 927 inlägg
JanneJanne123
Husägare
- Stockholm
- 2 927 inlägg
Kul att du lever upp till ditt användarnamn!P-plats skrev:Ibland måste man bara passa på när ett erbjudande dyker upp.
[bild]
Besserwisher
· The Great North
· 974 inlägg
Undrar om @mexitegel gör det🤔JanneJanne123 skrev: