4 359 387 läst · 32 072 svar
4359k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Minns inte vad de heter men det är någon fjäril, inget som går på huset.
Man är vig som ett kassaskåp och ligger här på taket och funderar på vem som byggde det så här så det blir näst intill omöjligt att måla...
🤬
Undrar om det inte var jag själv som tänkte förra året att vi gör boden så hög som möjligt för att få höjd där i.
Resten får målaren fixa... 🤣
🤬
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Undrar om det inte var jag själv som tänkte förra året att vi gör boden så hög som möjligt för att få höjd där i.
Resten får målaren fixa... 🤣
Husägare
· Trelleborg
· 629 inlägg
Alltid mål
Det är bara tråkigt när man själv är målaren
alltid målaren som får fixaP-plats skrev:
Det är bara tråkigt när man själv är målaren
Husägare
· Trelleborg
· 629 inlägg
Byggt en lampa av en bjälke som låg över dörrkarmen i en av väggarna jag rivit
Tyckte att den skulle få vara kvar i huset eftersom den varit i huset i över hundra år
Tyckte att den skulle få vara kvar i huset eftersom den varit i huset i över hundra år
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lagt råspont. Var trevligt.
Trots bästa vädret på många dagar blev det inte mer än så, släktingar kom förbi mitt på dagen så det blev paus.
Hade önskat få upp takpappen också men jag saknar två brädor och butiken hann stänga.
På’t igen imorgon.
Jahapp, projektet växte precis.
Alldeles för rötet för att lämna orört. Det blir till att gräva ur, gjuta eller mura en grund, och köra nytt hela vägen upp. Tur man har semester...
Alldeles för rötet för att lämna orört. Det blir till att gräva ur, gjuta eller mura en grund, och köra nytt hela vägen upp. Tur man har semester...
Husägare
· Trelleborg
· 629 inlägg