4 367 295 läst · 32 112 svar
4367k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Det tar längre tid än man tror med grund och grejor. Speciellt när man mitt i alltihop får kalla fötter och minskar från 20 till 15 kvm för att inte få det hett om öronen. Från 5.4 x 3.7 till 4,2 x 3.39, så med panel bör jag landa strax utanför 15 kvm.
Men nu är vi på banan igen.
Hoppas få dit isolering och golvspån ikväll så att man kan täcka med presenning, för imorgon ska det regna lite.
Men nu är vi på banan igen.
Hoppas få dit isolering och golvspån ikväll så att man kan täcka med presenning, för imorgon ska det regna lite.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Börjat lite på utbyggnaden av altanen, fått upp bärlinan på väggen, sen en bjälke till golvet för att kunna mäta in yttre hörnet exakt för att få hjälp linjera upp resten då stolparna även ska utgöra grunden till räcke senare, ville ha alla vinklar rätt. Övriga bärlinor skall måttas och jackas in i stolpar imorgon.
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg
Satte upp en klocka
Och Tömde verkstaden som har blivit avlastning under renoveringen
Återkommer med efterbilder
Och Tömde verkstaden som har blivit avlastning under renoveringen
Återkommer med efterbilder
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg
Jadå det är redan bättre
Och bättre blir det
Började med att uterummet var avlastning sedan när jag skulle tömma det började det regna och då kastades alla grejor in men nu är det semester och jag brukar börja semestern med att få ordning så man hittar ölen👍🍺
Och bättre blir det
Började med att uterummet var avlastning sedan när jag skulle tömma det började det regna och då kastades alla grejor in men nu är det semester och jag brukar börja semestern med att få ordning så man hittar ölen👍🍺
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg