4 428 000 läst · 32 295 svar
4428k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Husägare
· Trelleborg
· 636 inlägg
Husägare
· Trelleborg
· 636 inlägg
Förberett för indragning av fiber, gick smidigare än förväntat med att riva bort utan att göra någon större skada på träet
Husägare
· Trelleborg
· 636 inlägg
AnneFi skrev:
Fick starta en egen tråd med köksrenoveringen för att inte fylla dennaHuggabuggaa skrev:
https://www.byggahus.se/forum/posts/4993787/
Håller på att installera utrustning för att få mig från elnätet. Har installerat 33Kw batterier, 3st MultiPlus II 48/3000 och 30st 400w solceller. Har en ny oljepanna från Kabola av typen KB40 som brinner i 1580 grader och avgas når max 200 grader. På vintern använder den cirka 3 liter om dagen för att hålla 20 grader på 140 kvm.
Bilden av oljepannan är från ett år sedan när jag höll på att byta den.
Bilden av oljepannan är från ett år sedan när jag höll på att byta den.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Hobbysnickare
· Sverige
· 122 inlägg
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Skall höja upp pumpen också samt förhoppningsvis får jag lite tid över så jag kan fixa lite rör runtomkring till helgen om inte annat. Svårt med en 6månaders å vara utan vatten för långa stunder så blir inte riktigt alltid som jag vill ha det. Får avbryta å bara göra klart snabbast möjliga lösning för att få igång det...
Förstår hur du har det förrutom för min del var det mest tiden då jag som tur är har dubbla brunnar.TinyDestroyer skrev:[bild] [bild]
Skall höja upp pumpen också samt förhoppningsvis får jag lite tid över så jag kan fixa lite rör runtomkring till helgen om inte annat. Svårt med en 6månaders å vara utan vatten för långa stunder så blir inte riktigt alltid som jag vill ha det. Får avbryta å bara göra klart snabbast möjliga lösning för att få igång det...
Har ni vattenmätning på enskilt vatten?