4 364 357 läst · 32 091 svar
4364k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Varför OSB på golvet?F fiskbuggaren skrev:Golv är ytterligare en produkt som är svår att få tag på och där leveranstiderna är både långa och oförutsägbara. Vi valde därför helt enkelt mellan de få golv som fanns i lager i Stockholmsområdet och efter att k-rauta misslyckats helt med att hjälpa till och jag lyft 800+kg golv till kundvagn, från kundvagn och sedan in i huset är jag rätt mör. Nu ligger det åtminstone där och väntar.
[bild]
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Jag har satt förstärkningar i bjälklaget där snickarna på 70-talet gått lös såg och stämjärn för rördragningen…
Har sedan satt kottlingar där golvvärmen vänder och som avgränsning mot det som ska gjutas med EPS i hallen där vi ska ha marmor. Fick även upp lite av den sista glesen i taket…
Hann även bredda den provisoriska trappan, mycket trevligare nu!
Har sedan satt kottlingar där golvvärmen vänder och som avgränsning mot det som ska gjutas med EPS i hallen där vi ska ha marmor. Fick även upp lite av den sista glesen i taket…
Hann även bredda den provisoriska trappan, mycket trevligare nu!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg
Har inte fått gjort så mycket som jag ville frun hade andra planer
Men det kan man förstå eftersom jag är resemontör och bara är hemma på helgerna
Ibland inte ens det
Fick fixat bänkskivor och monterat taklampan
Väntar på tvättstället men det är några veckor till innan det kommer och spegelskåpet är samma sak
Men det kan man förstå eftersom jag är resemontör och bara är hemma på helgerna
Ibland inte ens det
Fick fixat bänkskivor och monterat taklampan
Väntar på tvättstället men det är några veckor till innan det kommer och spegelskåpet är samma sak
Kontrollen blinkar blå, f’låt, grön
Känslan när mätning av trafo gav ”skick som ny” på verkstad och kabelbrott lokaliserats och åtgärdats. Huset har skavt på de lite löst liggande ledningar och efter några år gav det utslag. Nu vilar huset på möbeltassar. Hoppas det hjälper
Känslan när mätning av trafo gav ”skick som ny” på verkstad och kabelbrott lokaliserats och åtgärdats. Huset har skavt på de lite löst liggande ledningar och efter några år gav det utslag. Nu vilar huset på möbeltassar. Hoppas det hjälper
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg