4 358 003 läst · 32 063 svar
4358k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Bytt ett fönster på ena gaveln idag. Lite att pyssla med för att få det fint, men det rer sig nog.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Idag har vi nog bestämt att vi ska byta 6 st fönster på södersidan. Hälften är bortom räddning och de andra är heller inte kärnfriska.
Mitt estetiska sinne protesterar mot att vi inte byter alla så det ser likadant ut runt hela huset men det känns helt vansinnigt att byta 10 helt friska fönster ”bara för att”.
Eller är det dumt tänkt? Kommer jag ligga sömnlös för detta? .
Mitt estetiska sinne protesterar mot att vi inte byter alla så det ser likadant ut runt hela huset men det känns helt vansinnigt att byta 10 helt friska fönster ”bara för att”.
Sömnlös it is!mexitegel skrev:Idag har vi nog bestämt att vi ska byta 6 st fönster på södersidan. Hälften är bortom räddning och de andra är heller inte kärnfriska.
Husägare
· Trelleborg
· 629 inlägg
Började riva lilla badrummet i går
Mattan satt extremt hårt men efter många timmar så
Mattan satt extremt hårt men efter många timmar så
Det är för att den ser konstig ut. Blir väl till slut kanske en lekstuga eller vedskjul. Ligger grejer överallt för att det är bara skrot som används, betongplattor var gömda under gräset och ingen annanstans att ha dem just nuraveper skrev:
Inte genialiskt, bara dumt.
Nej. Tänk istället på hur mycket pengar du sparar. Som att vinna på lotto.mexitegel skrev:Idag har vi nog bestämt att vi ska byta 6 st fönster på södersidan. Hälften är bortom räddning och de andra är heller inte kärnfriska.
Husägare
· Trelleborg
· 629 inlägg
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 206 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 206 inlägg
Vad är det för befintliga fönster och vad är det för nya fönster? Och vad betyder ”inte helt kärnfriska”?mexitegel skrev:Idag har vi nog bestämt att vi ska byta 6 st fönster på södersidan. Hälften är bortom räddning och de andra är heller inte kärnfriska.
Husägare
· Trelleborg
· 629 inlägg
Det är bytat hela vägen mer i källare en meter bort använder det gamla röret som genomföring
Röret till toaletten är bytat sen innan
Förstår din tanke ser konstigt ut på bild
Röret till toaletten är bytat sen innan
Förstår din tanke ser konstigt ut på bild
Redigerat: