4 358 071 läst · 32 063 svar
4358k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
Visara bara hur orimlig idén var från första början. Första röret gick relativt lätt, det andra slet jag med i över en timme tills jag fick hämta hjälp. Jag hade tur att en takfirma var här och jobbade en bit bort. Det tog 10 minuter när man var två. Det är en kille från Härnösand som äter lyxlunch på min bekostnad idag.Nötegårdsgubben skrev:
Inte det riktiga huset, men det som kommer att vara hus för mig och dottern 10 dagar.
Gardiner så man kan sova lite bättre.
Vi var inte överens om mönstret, så det blir fladdermöss på ena halvan och dödskallar på den andra.
Gardiner så man kan sova lite bättre.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi var inte överens om mönstret, så det blir fladdermöss på ena halvan och dödskallar på den andra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ändå lite coolt att ha en dotter som vill köra dödskallar…useless skrev:
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
Bygget av Putinlekstugan blev inte som planerat. Takreglar och några av stolparna jag skulle använda var i uselt skick.
Fått tag på några fönster och ska hämta ett par dörrar i en skola som demoleras. Tänkte kapa till en dörr i barnstorlek typ 130 cm.
Fått tag på några fönster och ska hämta ett par dörrar i en skola som demoleras. Tänkte kapa till en dörr i barnstorlek typ 130 cm.
Man tackar för tillväxtkurvanH Hammarfall skrev:
Nja. Tanken är att treåringen ska kunna leka där och fram till skolåldern och sen kan hon använda stora dörren. Om jag känner mig själv rätt så kommer det bli lite skevt och svälla och då blir det tungt med en fullstor dörr.S sinuslinus skrev: