Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag såg pvc-rör framför mig när du skrev om det. Först efteråt inser jag hur korkat det var. :seenoevil:
Visara bara hur orimlig idén var från första början. Första röret gick relativt lätt, det andra slet jag med i över en timme tills jag fick hämta hjälp. Jag hade tur att en takfirma var här och jobbade en bit bort. Det tog 10 minuter när man var två. Det är en kille från Härnösand som äter lyxlunch på min bekostnad idag.
 
  • Gilla
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
Inte det riktiga huset, men det som kommer att vara hus för mig och dottern 10 dagar.
Gardiner så man kan sova lite bättre.


Bussfönster med gardiner i halvt fladdermusmönster och halvt dödskallemönster samt Timrå IK-klistermärke.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vi var inte överens om mönstret, så det blir fladdermöss på ena halvan och dödskallar på den andra.

Bilfönster med gardiner, ena halvan med fladdermusmönster och andra halvan med dödskallar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
hobbs och 11 till
  • Laddar…
K
useless useless skrev:
Inte det riktiga huset, men det som kommer att vara hus för mig och dottern 10 dagar.
Gardiner så man kan sova lite bättre.


[bild]

Vi var inte överens om mönstret, så det blir fladdermöss på ena halvan och dödskallar på den andra.

[bild]
Ändå lite coolt att ha en dotter som vill köra dödskallar… :D
 
useless useless skrev:
Inte det riktiga huset, men det som kommer att vara hus för mig och dottern 10 dagar.
Gardiner så man kan sova lite bättre.


[bild]

Vi var inte överens om mönstret, så det blir fladdermöss på ena halvan och dödskallar på den andra.

[bild]
Ett stort plus för snyggaste klistermärket.
 
  • Gilla
Yaax och 1 till
  • Laddar…
K kniv skrev:
Ändå lite coolt att ha en dotter som vill köra dödskallar… :D
Dödskallarna är på min sida... :oops:
 
Bygget av Putinlekstugan blev inte som planerat. Takreglar och några av stolparna jag skulle använda var i uselt skick.

Fått tag på några fönster och ska hämta ett par dörrar i en skola som demoleras. Tänkte kapa till en dörr i barnstorlek typ 130 cm.
 
  • Obyggd lekstuga med ojämnt placerade träreglar och stolpar på en trädgård med byggmaterial utspridda på marken.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gammaldags blåmålade fönster uppställda på gräs bredvid planteringslådor och förpackningsmaterial.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Diagram med tillväxtkurvor för pojkars längd och vikt upp till 18 år, inklusive pubertetsutvecklingsstadier.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
H Hammarfall skrev:
Bygget av Putinlekstugan blev inte som planerat. Takreglar och några av stolparna jag skulle använda var i uselt skick.

Fått tag på några fönster och ska hämta ett par dörrar i en skola som demoleras. Tänkte kapa till en dörr i barnstorlek typ 130 cm.
Man tackar för tillväxtkurvan :) :crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
I väntan på ny bänkskiva så var det lika bra att panga upp lite taklist.
 
  • Nyinstallerade vita taklister i ett kök med vit panel och ett fönster med utsikt över trädgården.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Anderscurl och 2 till
  • Laddar…
B
F Fluxor skrev:
I väntan på ny bänkskiva så var det lika bra att panga upp lite taklist.
Ska ni flytta :crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
Bödvar McOlsson och 3 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
Ska ni flytta :crysmile:
Haha, man kan tro det, men har precis flyttat hit!
 
S
F Fluxor skrev:
Man tackar för tillväxtkurvan :) :crysmile:
Antar att dörrhöjden har koppling till tillväxtkurvan. 7-8 åringar är nog målgruppen. :thinking::geek:
 
  • Haha
  • Gilla
Bödvar McOlsson och 1 till
  • Laddar…
Rivit upp golv i vardagsrummet. Att det kan vara så jobbigt trots att temperaturen är lagom idag :sweat:
 
  • Upprivet golv i vardagsrum med blottlagda golvspån och isolering, verktyg och trädgård syns genom fönstret.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett upprivet vardagrumsgolv med synliga golvspår och isolering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
fremax och 6 till
  • Laddar…
S
Ramnemark Ramnemark skrev:
Rivit upp golv i vardagsrummet. Att det kan vara så jobbigt trots att temperaturen är lagom idag :sweat:
Shit, vad fint det blir!
 
  • Gilla
LoweW
  • Laddar…
S sinuslinus skrev:
Antar att dörrhöjden har koppling till tillväxtkurvan. 7-8 åringar är nog målgruppen. :thinking::geek:
Nja. Tanken är att treåringen ska kunna leka där och fram till skolåldern och sen kan hon använda stora dörren. Om jag känner mig själv rätt så kommer det bli lite skevt och svälla och då blir det tungt med en fullstor dörr.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Här fräser vi slingor för golvvärmen:
Frästa slingor i betonggolv för installation av golvvärme i ett rum under renovering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 14 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.