4 367 633 läst · 32 112 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Fick du något svar om varför avloppet var gjort som det var innan? Är väl inte första avloppet röris gör antar jag?OestlundJ skrev:
Jag byggde förråd hemma när våran första kom till världen, man kan ju säga att tempot på det bygget blev avsevärt mindre . Det som skulle ta nån vecka tog nog 3 veckor tillslut så skönt att bara övervaka när andra gör det.
Ja, det ser tyvärr inte rätt ut varesig med golvbrunnar eller rördragning. Inget av det uppfyller kraven i säkert vatten och det kan ge rejäla problem med försäkringsbolaget vid en ev. skada.
Men nu håller vi tummarna för att allt går bra på BB .
Men nu håller vi tummarna för att allt går bra på BB .
du menar att det inte ser bra ut nu heller ?mexitegel skrev:
svaret var att dom brukar göra så och inga problem förekommit.L Leafy skrev:Fick du något svar om varför avloppet var gjort som det var innan? Är väl inte första avloppet röris gör antar jag?
Jag byggde förråd hemma när våran första kom till världen, man kan ju säga att tempot på det bygget blev avsevärt mindre . Det som skulle ta nån vecka tog nog 3 veckor tillslut så skönt att bara övervaka när andra gör det.
känns lite halvproffsigt men nu är det tillrättat iaf. Även snickaren var på honom om detta.
visst är det märkligt att man gör såJiji skrev:Undrar varför man alltid håller på med sådant här när man ska till och få barn?
När min andra son föddes höll jag på och la golv. Jag försökre ignorera värkarna in i det längsta efter som jag var nästan färdig... Sen hann vi knappt in till förlossningen. Så här i efterhand känner jag att jag inte prioriterade helt rätt.
Jarlingar skrev:
skönt och höra ja det håller jag med om faktiskt, även att jag inte själv hade den kollen. Skönt det finns kunnigt folk härJarlingar skrev:
Det ska jag göra.
Tack så mycket
Toan är ju fixad men borde inte samma gälla handfatet också?OestlundJ skrev:
B b8q skrev: