4 427 937 läst · 32 295 svar
4428k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Jarlingar skrev:Du kan ja börja med å fråga hur dom ställer sig till sin tioåriga garanti på utförande......? Speciellt eftersom du kommer skrika högt vid första antydan till bubblande i toaletten.
Praktiskt så kommer det från toaletten falla rakt ner på botten av röret och inte naturligt sköljas vidare. Minsta lilla partikel som fastnar kommer bara bli större å större tills stoppet är ett faktum.
Dagens snålspolande toaletter kommer bara förvärra saken ytterligare.
Personligen så hade inte den där rörisen varit välkommen in över min tröskel efter en sån här grej..
Det jag markerat med gult i bilden är vad jag antar är ett gammalt rör för kallvatten som ska rivas?
Röda 110mm å blå 75mm.
[bild]
Sen skulle jag verkligen rekommendera att du läser på hur ramarna till brunnarna skall monteras..
Om möjligt släng ut den där klåparen! Jo på riktigt gör det!
uppskattar att du säger till att det inte är korrekt utfört då jag själv inte hade en susning.B b8q skrev:
är det bättre såhär ?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Undrar varför man alltid håller på med sådant här när man ska till och få barn?OestlundJ skrev:
När min andra son föddes höll jag på och la golv. Jag försökre ignorera värkarna in i det längsta efter som jag var nästan färdig... Sen hann vi knappt in till förlossningen. Så här i efterhand känner jag att jag inte prioriterade helt rätt.