4 378 407 läst · 32 152 svar
4378k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Ha ha tackarMikael_L skrev:
Hällde lite på lite vatten imorses och det blir att flyta på ikväll igen..
Där rök lite takhöjd Gör om gör rätt ha ha
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jobbigt! Tur att du tar det lättsamt och inte begår harakiri.
Köpt och monterat lite förvaringsmöbler till ingången så det slipper vara så mycket prylar överallt.
Köpte även 2 stora mattor till 2 rum nu när jag har en dammsugarrobot som klarar av mattor.
Och satt en stor svart chevrolet-logga på kylskåpet.
Ja, jag bor själv.
Köpte även 2 stora mattor till 2 rum nu när jag har en dammsugarrobot som klarar av mattor.
Och satt en stor svart chevrolet-logga på kylskåpet.
Ja, jag bor själv.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 895 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 895 inlägg
Jag hade inte tänkt göra något, lite väl varmt idag. Men så ställde jag mig ändå i skuggan och körde kompostkvarnen, blev ett par skottkärror med strö.
Sen tänkte jag att kan rörkrökaren kan väl jag, så jag slog ihop två fladdermusholkar inspirerat av Krilleman
Hade dock ingen vettig färg, så de får färdigställas någon annan dag.
/U
Logga in
Skapa konto
Sen tänkte jag att kan rörkrökaren kan väl jag, så jag slog ihop två fladdermusholkar inspirerat av Krilleman
Logga in
Skapa konto
/U
Gott, du påminde mig om att bygga holkarullberg skrev:Jag hade inte tänkt göra något, lite väl varmt idag. Men så ställde jag mig ändå i skuggan och körde kompostkvarnen, blev ett par skottkärror med strö.
[bild]
[bild]
/U
Snyggt
Påbörjat renovering av två fönster. Tagit bort allt kitt och skrapat färg, samt säkerställt att min lokala glasmästare ska bli glad, lyckades nämligen ha sönder tre av fyra möjliga rutor.
Suck..
När ska man lära sig att inte stressa när det finns skört glas i närheten?
Bara 19 fönster kvar. Kan bli en bra sommar för glasmästaren.
Suck..
När ska man lära sig att inte stressa när det finns skört glas i närheten?
Bara 19 fönster kvar. Kan bli en bra sommar för glasmästaren.
Äntligen! (Lägger mig på knä och kysser marken, eller snarare det vackert grålaserade furugolvet) Äntligen inflyttade i nybyggda sovrummen! Utflyttade från det trångbodda kyffe vi sovit i förut! Resten av huset ser fortfarande ut som ett tältläger (försummad städning under tiden med sista byggrycket) och bara en vecka kvar av semestern, men, lycka!
(Ja, ja, det finns smågrejor kvar, typ all el. Men nu blundar vi för det .
(Ja, ja, det finns smågrejor kvar, typ all el. Men nu blundar vi för det .
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jäklar vad snyggt Crebel. Jag avundas ditt vackra rum! Ser helmysigt ut.
Jag måste även passa på att påpeka att fyfan va alla är duktiga, tänk om jag hade så mycket energi. Jag har fått exsambon att klippa gräset, jag har dragit igång vattenspridaren på en kal fläck på gräsmattan(så ikväll). Och så har jag burit in lite pall och virke som jag sågat upp som ska in i pannan, astråkigt att såga upp pallar, får ni nångång sån skit, säg inte ja, säg nej!
Jag måste även passa på att påpeka att fyfan va alla är duktiga, tänk om jag hade så mycket energi. Jag har fått exsambon att klippa gräset, jag har dragit igång vattenspridaren på en kal fläck på gräsmattan(så ikväll). Och så har jag burit in lite pall och virke som jag sågat upp som ska in i pannan, astråkigt att såga upp pallar, får ni nångång sån skit, säg inte ja, säg nej!