4 378 472 läst · 32 152 svar
4378k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 895 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 895 inlägg
Tycker du som jag att sommarsemester är ett arbetsläger...ullberg skrev:
Flytspacklat golvet i pannrummet
Kan inte ha blivit bra ha ha
Borrvisp sönder X2, ut o svetsa ihop i garaget och fick övertala lilltjejen att hämta vatten mitt i all panik ha ha
Ska bli kul o se puckelpisten imorgon
Har insett att mitt flytspackel skvätter men flyter inte
Är blött men man kan inte gå i det 🙈
Ska bjuda henne på bio för insatsen
Kan inte ha blivit bra ha ha
Borrvisp sönder X2, ut o svetsa ihop i garaget och fick övertala lilltjejen att hämta vatten mitt i all panik ha ha
Ska bli kul o se puckelpisten imorgon
Har insett att mitt flytspackel skvätter men flyter inte
Är blött men man kan inte gå i det 🙈
Ska bjuda henne på bio för insatsen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 541 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 541 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 895 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 895 inlägg
Nja, jag har definitivt haft sådana arbetslägerssemestrar, men det beror lite på situationen. Om man är mitt i ett bygge / renovering och ska försöka färdigställa så mycket som möjligt på de få veckor man har, ja då känns det gärna som ett arbetsläger.Totem skrev:
Om man däremot som jag är mitt emellan byggen (avslutad renovering och lågintensiv planering av tillbyggnad), ja då är det inte speciellt jobbigt med "semesterfixet", rent av roligt om man är kontorsråtta som jag är.
Dock måste man ju slutföra det man påbörjat, så då får man ju hugga i i slutet av semestern...
/U
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Öppnat en vägg i verkstan och dragit 3 st flexslang (inkommande el, utgående el och nätverk) för att kunna dra in elen snyggt. Jag sammanfattar den övningen som att jag gjort om efter någon annan och gjort mer rätt...
Kört en del häckklipp genom kompostkvarnen och klippt gräsmattan, vilket tog hand om resten av häckklippet.
Kört en del häckklipp genom kompostkvarnen och klippt gräsmattan, vilket tog hand om resten av häckklippet.
Inspekterat flytspacklingen :/
Vilken katastrof... Speciellt när jag börjat rota i det ha ha
Skrapade upp snyggare fall runt brunnar med spackelspade, klafsade upp där det inte torkat, hittade bakfall vid bortre vägg och en jäkla kulle som stelnat
Får bli vinkelkapen på den.
2,5 tim på knä i en jäkla gruva fy f@n... Lätt min sämsta flytspackling men förbereder sig en amatör dåligt så... He he
Nu ett glas vin sen sängen, imorgon blir det " epic " på Bergakungen iaf alltid något
Vilken katastrof... Speciellt när jag börjat rota i det ha ha
Skrapade upp snyggare fall runt brunnar med spackelspade, klafsade upp där det inte torkat, hittade bakfall vid bortre vägg och en jäkla kulle som stelnat
Får bli vinkelkapen på den.
2,5 tim på knä i en jäkla gruva fy f@n... Lätt min sämsta flytspackling men förbereder sig en amatör dåligt så... He he
Nu ett glas vin sen sängen, imorgon blir det " epic " på Bergakungen iaf alltid något
Har du fest varje gång du klipper gräset?