4 357 065 läst · 32 060 svar
4357k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 446 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 446 inlägg
Skruvat gips som omväxling till rörmokeriandet. Rören måste ju döljas också... Självklart är det heldraget bakom lådan!
Funkar fint med den "byggahus-sponsrade-dragaren"
Testpilot som man är så utvärderas den på alla de sätt.
Funkar fint med den "byggahus-sponsrade-dragaren"
Testpilot som man är så utvärderas den på alla de sätt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 446 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 446 inlägg
Jag funderar i samma ämne, fast då inte slå sönder, snarare gynna, mina äkta "mosquito magnets" jag har runt huset. Jag vet inte riktigt var dom bor men jag har tänkt snickra ihop några fladdermusholkar innan semestern är slut!MUSS skrev:
Logga in
Skapa konto
Kommer vid skymningen och är inte rädda att flyga i huvudhöjd... En fladdermusindivid kan äta upp till 7,000 myggor per natt. Glöm mekaniska gasolslukande saker som går sönder!
Logga in
Skapa konto
Ingen bra byggarkväll/natt :/ men desto bättre dag att ligga o plaska i barnpoolen. Svenskt väder när det är som bäst
Började sent för lillgrabben vägrade somna...
Rätt kul o se på babywatchen när man ser att han smyger upp och inte fattar hur man kan "upptäcka" honom he he
Svetsade iaf på ett vinkeljärn vid grindstolpen för att stabilisera... Fortfarande inte nöjd. Skitgrind.. Snart svetsar jag på ett 200kg mothåll så ska den f@n inte luta framåt när man öppnar
Gjöt en plint för kommande staket
Blev säkert hur snett som helst för knotten tuggade på mig :/
Fäste upp 2 Osb skivor i pannrummet sen dog batteriet.. Missade o ladda igår
Klurar på hur jag ska göra vid håltagningen... Innerväggen med stålregel, Osb, gips, kakel kommer att lämna ca 1 cm tillgodo för det isolerade rökröret från pannan..
Är det för tajt? Ska man vänta med den delen av väggen eller bryta av med stålregeln innan och kakla på lecan och låta sista snutten vara oisolerad? :/
Började sent för lillgrabben vägrade somna...
Rätt kul o se på babywatchen när man ser att han smyger upp och inte fattar hur man kan "upptäcka" honom he he
Svetsade iaf på ett vinkeljärn vid grindstolpen för att stabilisera... Fortfarande inte nöjd. Skitgrind.. Snart svetsar jag på ett 200kg mothåll så ska den f@n inte luta framåt när man öppnar
Gjöt en plint för kommande staket
Blev säkert hur snett som helst för knotten tuggade på mig :/
Logga in
Skapa konto
Fäste upp 2 Osb skivor i pannrummet sen dog batteriet.. Missade o ladda igår
Klurar på hur jag ska göra vid håltagningen... Innerväggen med stålregel, Osb, gips, kakel kommer att lämna ca 1 cm tillgodo för det isolerade rökröret från pannan..
Är det för tajt? Ska man vänta med den delen av väggen eller bryta av med stålregeln innan och kakla på lecan och låta sista snutten vara oisolerad? :/