4 357 065 läst · 32 060 svar
4357k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Handlat mer foder och 'bråttlist' till snedtaket på barnens rum, som inte haft taklister på de 6år vi nu bott i huset..
Börjar känns stort, varje grej som kommer på plats, som inte satt där när vi flyttade in.. sen att det gått 6år...
Men lite har man väl hunnit med på dessa år.
Börjar känns stort, varje grej som kommer på plats, som inte satt där när vi flyttade in.. sen att det gått 6år...
Men lite har man väl hunnit med på dessa år.
Har i veckan satt kantsten runt poolen. 25 meter ungefär. Slitigt när det är så förbannat varmt men dessa kantstenar kommer inte rubbas under min livstid iaf. Och jag ler lite för mig själv när jag tänker på den stackars sate som vill planera om tomten. Finns så mycket betong och armering nedgrävt här att det kommer behövas dynamit för att få bort det....
Grundgjutning + kila kantsten + mer betong på samma sätt som dom riktiga vägarbetarna gör.....
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grundgjutning + kila kantsten + mer betong på samma sätt som dom riktiga vägarbetarna gör.....
Efter dagens bus smet jag och mätte upp tomtgränsen för kommande staket, sen borra upp och Bonka ner järn i hålen för gjutning av plintjärn..
Borrade ner armering i muren som ska hålla grinden och lite betong.. Fortfarande inte nöjd :/
Vidare ner till källaren och skruva Osb och gips
Börjar få lite yta där nu att jobba på när materialet går åt
Lite brådis för ska hämta acktanken v32 he he
Borrade ner armering i muren som ska hålla grinden och lite betong.. Fortfarande inte nöjd :/
Vidare ner till källaren och skruva Osb och gips
Börjar få lite yta där nu att jobba på när materialet går åt
Lite brådis för ska hämta acktanken v32 he he
Medlem
· Västragötaland
· 1 035 inlägg
Rörmokat en kran i källaren och sprutat ättika på ogräset framför garaget.