4 417 718 läst · 32 265 svar
4418k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Allt tyder väl på att det är monterat bakochfram. Siffrornas orientering, urtag i sulan på maskinen och, som sagt, avstånd till klinganDheri skrev:
V verktygsgurun skrev:
Du kan vända på anhållet och komma närmare. Jag gjorde på samma sätt på min gröna Bosch när jag behövde klyva en viss bredd, ser konstigt ut men fungerar perfektF fiskbuggaren skrev:
Vad gäller mitt anhåll till cirkelsågen så tog det en stund innan jag fattade vad som kunde vara konstigt.
Jag har inga hämningar vad gäller hur jag monterar det. Jag fäster det på ett sätt som passar bäst för stunden.
Och ofta har jag det ”felvänt” eftersom jag gillar att hålla vänsterhanden på anhållet med tummen på plattan. Men som sagt, det beror på vad jag sågar och hur allt stöttas och fästs.
Jag har inga hämningar vad gäller hur jag monterar det. Jag fäster det på ett sätt som passar bäst för stunden.
Och ofta har jag det ”felvänt” eftersom jag gillar att hålla vänsterhanden på anhållet med tummen på plattan. Men som sagt, det beror på vad jag sågar och hur allt stöttas och fästs.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Efter otaliga försök både igår och idag, gav jag upp att försöka putsa våra altandörrar utan ränder. Har väl helt enkelt hittat något jag inte är bra på
Men skam den som ger sig. Fram åkte flytande hårdvax och vips så blev dom perfekta. Borde jag tänkt på mycket tidigare då jag alltid vaxar bilens rutor...
Men skam den som ger sig. Fram åkte flytande hårdvax och vips så blev dom perfekta. Borde jag tänkt på mycket tidigare då jag alltid vaxar bilens rutor...
Rivit en innervägg. Yngsta dottern (som inte var planerad när vi köpte huset) ska få ett eget rum.
Tyvärr så ryker två rymliga klädkammare.
Tyvärr så ryker två rymliga klädkammare.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto