4 357 725 läst · 32 063 svar
4358k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Gött, sambon löste av mig från nattningen av den minsta så jag smet ut och hann mura nån meter men fick ge upp, fy satan vad knott.... KRYPER på en överallt.. :/ Fick vinka vit flagg och fly fältet
Ska bege mig på och kapa till rullgardinerna inne istället...
Ska bege mig på och kapa till rullgardinerna inne istället...
D09 skrev:
Finns i denna tråd.
http://www.byggahus.se/forum/social...lrenovering-av-70-talshus-66.html#post1774983
Testat jfb, blixtsnabb utlösning
Råkade byta plats på jord/fas på nya Ikea-lampan.
Halogenlampor nu, blev till att byta dimmer på kuppen. Turligt nog fanns en på lager.
Råkade byta plats på jord/fas på nya Ikea-lampan.
Halogenlampor nu, blev till att byta dimmer på kuppen. Turligt nog fanns en på lager.
Håller med, man måste ta en paus och ladda accarna emellanåt, jag tog en igår.Alfredo skrev:
Både för maskinparken
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och själv får jag väl knapra på såna här om Coop har kvar märket
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
He he groggen var frammeAlfredo skrev:
Kom tyvärr inte så långt, tog fram grejorna och måttade, insåg att det fanns minst två sätt att montera den på och någonstans ringde en varningsklocka över att "jag och sambon skulle göra det ihop" ( hon hade somnat ) så det blev en grogg till och ladda batterierna
Medlem
· Uppsala
· 5 896 inlägg
Vad är det för fel på er????
För min egen del blev jag trött av bara tanken att fortsätta måla takfoten......
För min egen del blev jag trött av bara tanken att fortsätta måla takfoten......
Har varit på födelsdagspresentshopping. (Är det ett ord?)
Blev en ny högtryckstvätt till mig. Får fixa dom egentliga presenterna en annan gång...
I övrigt har jag njutit av åsynen av allt annat jag fått gjort under året.
Blev en ny högtryckstvätt till mig. Får fixa dom egentliga presenterna en annan gång...
I övrigt har jag njutit av åsynen av allt annat jag fått gjort under året.