4 357 886 läst · 32 063 svar
4358k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Administrator
· Skåne
· 7 845 inlägg
När det äntligen blev riktigt varmt o skönt så tog man i akt o trimmade ner buskaget intill vägen och satt upp nyköpta gårdsskylten.
Visserligen igår men målade upp väggarna i pannrummet nu när man fått en ny panna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Visserligen igår men målade upp väggarna i pannrummet nu när man fått en ny panna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hälsat på "farmor" med ungarna och lekt järnet, sen besök hemma av "farfar" och lekt järnet...
Sen åkt med rökgasspjället till en smidesgubbe för kompletterande jobb så det blir helt tätt, sågat upp och klyvt hemkörda stockar, monterat lock för eldosor ovan fönster.
Nu fixa sambons dator o sen kapa rullgardiner
Sen åkt med rökgasspjället till en smidesgubbe för kompletterande jobb så det blir helt tätt, sågat upp och klyvt hemkörda stockar, monterat lock för eldosor ovan fönster.
Nu fixa sambons dator o sen kapa rullgardiner
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Gräsklipparen (Stiga Primo) startade inte sedan i förrgår. Något j***a relä som har pajat.
Men innan vi drog in den till stan och 1500:- i reparationsavgift, provade jag lite förstrött med startnyckeln.
Broom broom, putter, putter Lycka!
Men innan vi drog in den till stan och 1500:- i reparationsavgift, provade jag lite förstrött med startnyckeln.
Broom broom, putter, putter Lycka!
Fixat klart nya hängrännorna och stuprör till verkstan, nu är det bara taket kvar... eller nåja, det är påbörjat det med. Jag jobbar lite baklänges känns det som
Medlem
· Uppsala
· 5 896 inlägg
Hur kan någon tycka om att måla....allt för mycket färg hamnar inte där det ska.....
Administrator
· Skåne
· 7 845 inlägg
Jag bröt ut diskussionen om att bekämpa ogräs mellan plattor och la det i en egen tråd, här: http://www.byggahus.se/forum/tradga...ttet-att-fa-bort-ogras-mellan-smagatsten.html
Totalt KAOS med trotsiga ungar som fick genomlida ett hornbachbesök m.m
Sen stressa iväg och hämta ett ombyggt rökrör innan träningen. Stopp på posten på vägen hem och hämta grejor till motorsåg och hdmi kabel.
Nu sover familjen och efter lite mailade med pannleverantören så ska jag montera hdmi kabeln m.m
Vågar man gå ut o skruva panel på vedboden vid denna tiden eller kommer grannarna o Nacka mig :/
Sen stressa iväg och hämta ett ombyggt rökrör innan träningen. Stopp på posten på vägen hem och hämta grejor till motorsåg och hdmi kabel.
Nu sover familjen och efter lite mailade med pannleverantören så ska jag montera hdmi kabeln m.m
Vågar man gå ut o skruva panel på vedboden vid denna tiden eller kommer grannarna o Nacka mig :/
Monterat garderobsinredningen i de väggfasta garderoberna. Flyttat in möbler i rummet. Nu är ovanvåningens byggprojekt nästan helt klart. Det är bara någon liten list kvar. Ja, just det. Jag skall ju bygga dörrar till garderoberna också.
Var också på Hornbach idag med trotsiga ungar. Inte kul alls.
Var sedan på tippen med ett lass skräp igen. Sen var en välgörenhetsorganisation här och hämtade ett skötbord och 4 flyttkartonger med grejer som vi bara värt med oss i varje flytt sen vi bildade bo tillsammans. Gött att bli av med.
Var också på Hornbach idag med trotsiga ungar. Inte kul alls.
Var sedan på tippen med ett lass skräp igen. Sen var en välgörenhetsorganisation här och hämtade ett skötbord och 4 flyttkartonger med grejer som vi bara värt med oss i varje flytt sen vi bildade bo tillsammans. Gött att bli av med.
Ha ha tror nog dom hade stannat inne om någon drar igång en motorsåg kl 00:00 , speciellt när hv 357 förknippas med motorsågsmassakernAlfredo skrev:
Dom väntar nog bara på dagen jag flippar ha ha
Packade iaf upp cylindern m.m och det såg fint ut ska skaffa en ersättningsbult till cylindern som var sneskruvad, sen åker cylindern och grejorna på
Perfekt jobb att göra när familjen sover