4 421 423 läst · 32 285 svar
4421k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Påminde mig omKeiller skrev:Jag skulle ju bara gå upp i tvättstugan och lägga i en maskin arbetskläder och så kom jag på att det låg en bänkskiva ute i garaget
[bild]
Några reglar fick duga som stöd.
[bild]
Bänkskiva från Ikea fick kapas 28 cm.
Då fick jag anledning att prova den handjagade laminatsågen jag impulsköpte för ett par veckor sen för att "den kunde vara bra att ha"
[bild]
Nu har frun nånstans att vika tvätt.
Har man inte jobb så skaffar man sig....
Skulle bara kapa det sista av rören till gamla expen på vinden, som har gått upp via lill toan.. klart det bara var spån som höll det på plats i taket.
Ett nytt handfat ASAP..
Tur.det finns lokalbor som har lite av varje i sina gömmer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skulle bara kapa det sista av rören till gamla expen på vinden, som har gått upp via lill toan.. klart det bara var spån som höll det på plats i taket.
Ett nytt handfat ASAP..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tur.det finns lokalbor som har lite av varje i sina gömmer.
Monterat en verktygstavla och ställt in min ”nya” hyvelbänk. Riktigt skönt med lite struktur. För nån vecka sen blev det två hyllor uppmonterade på var sida om bänken. Så nu har allt en plats (som inte är på golvet...)
Nja, man brukar lägga murbruk ovanpå "hyllan" mellan konan/flänsen och pipan.Lundborg91 skrev:
Har du inte fått någon monteringsanvisning?
Kolla här, https://www.contura.se/download/18....383464/mav_Skorstensanslutning_Ci5_global.pdf