4 405 057 läst · 32 223 svar
4405k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Fick lite material till husbygget. Rättare sagt 3st lastbilar med div skivor och planhyvlat. Såklart blåste det halvstorm när jag skulle dra över pressarna.
ja det där är bland det modigaste jag har sett. Med tanke på att det regnar, regnar och regnar samt blåser den här tiden på året hoppas jag verkligen att du kollar det där regelbundet.A atomlab skrev:
Kan lugna er med att det är öppet på sidorna och även 195reglar som upplag på toppen . Så god luftgenomströmning sker. Nu har jag en 2kw värmare och torkar upp det som kom iom att det regnade. Har även en luftfuktare som snurrar och den tänkte jag ha igång hela tiden tills det jag kan få in allt.
Precis kopplat in golvvärmen i utbyggnaden så detta nu ses om ett avslutat kapitel.
Om det inte är helt tätt avfuktar du hela världenA atomlab skrev:
Och om det är helt tätt kommer avfuktaren inte att nå överallt.
Så med tanke på vad tre lastbilslass kostar skulle jag försöka få det under tak omgående. Inte osm kritik utan mer omtanke om dina pengar
Nån anledning att det blev allt på en gång istället för tre leveranser? När de byggde ett helt lösvirkeshus här var det i princip leveranser varannan dag av skivmaterial tills de fick huset vädertätt och kunde lasta in där.