4 405 297 läst · 32 224 svar
4405k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Fyndade lite skenor på återvinningsbutiken, konsoller och plyfa plyfa jag så det blev att börja fixa i maskinrummet/grovförrådet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
K
KjellTimell
Medlem
· Stockholm
· 1 862 inlägg
KjellTimell
Medlem
- Stockholm
- 1 862 inlägg
Äntligen helg, då får man leka murare igen.. Hann med 2 väggar, totalt 5lpm/12m² idag, gick åt 11 säck bruk.
Ska bara lyckas hitta dosorna utan att göra jobbet ogjort
Ska bara lyckas hitta dosorna utan att göra jobbet ogjort
Jag har som bekant sålt mitt slott och köpt ett ruckel. Kök på övervåningen och diskmaskin på nedervåningen fungerade inte så bra. Flyttade upp diskmaskinen och så här fint blev det, riktigt vacker installation av avloppsslangen.
Haha, väldigt komiskt! Mopsen ville ju bara hjälpa till! Min eurasier hjälpte mig med plattsättning i hallen, man ser exakt vart hon har gått, då det nu tandar på en del av plattorna!P Pappa1986 skrev:Jaha! Om det någon som vill önskar sig en mops så säljs han... eller nej ni får betalt för att ta hand om åbäket!
Han har lyckats med bedriften att öppna 1 burk med mörkbrun golvlack.
Han har rullat runt och gått runt på hela nedervåningen! Bilder är från 2 rum och det ena är det nylackade golvet från köket!
Skrubba skrubba bort din .........
[bild] [bild] [bild]
Skruvat fast bärlinorn, fixat med makadamen och leta efter en plint, som konstigt nog är helt försvunnen
Kollade kvittot 11plintar inköpta, 10 är nedgrävda och 1 blev över och är nu helt försvunnen
Kollade kvittot 11plintar inköpta, 10 är nedgrävda och 1 blev över och är nu helt försvunnen