4 423 260 läst · 32 291 svar
4423k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Känner du också ibland att ju mer man jobbar och renoverar ju längre ifrån färdigt kommer man?P Pappa1986 skrev:
Jag håller på att inreda ovanvåningen och när den är klar om 30-35 år eller så står badrummet nere på tur.
Igår ramlade badrumsspegeln ner och spräckte handfatet. Man är ju fruktansvärt sugen på att lägga pengar i ett badrum som ska ut ”snart”.
Det är ungefär nåt sånt som pågår i mitt huvud just nu .G-83 skrev:Känner du också ibland att ju mer man jobbar och renoverar ju längre ifrån färdigt kommer man?
Jag håller på att inreda ovanvåningen och när den är klar om 30-35 år eller så står badrummet nere på tur.
Igår ramlade badrumsspegeln ner och spräckte handfatet. Man är ju fruktansvärt sugen på att lägga pengar i ett badrum som ska ut ”snart”.
Om några år lär man skratta åt det hehe.
Ja det är tråkigt när allt går sönder. Spegel och handfat låter inte alls som en rolig historia
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 399 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 399 inlägg
Hur stora är de? Den andra uppifrån ser ut som ett revben men det är svårt att från bilden säga om det är djur eller människa.
Att hitta benrester under en gammal kyrka är nog inte så konstigt men i ditt fall var det väl mer ett missionshus?
Att hitta benrester under en gammal kyrka är nog inte så konstigt men i ditt fall var det väl mer ett missionshus?