4 383 485 läst · 32 158 svar
4383k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Skrapat och grundat köksfönstren, dessa är där jag sist bytte panel. Målat foder och smygar till samma fönster.
Fixade andra ändan på fönsterblecket, har nu kommit underfund med hur man gör snyggare avslut på en ytterhörna på blecket. Ser lite skumt ut när foder och smygar inte är på plats ...
Blev en sväng till barnen med för att sätt upp ett par högtalare och framför allt skruva loss låset till badrummet som givit upp och behöver bytas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fixade andra ändan på fönsterblecket, har nu kommit underfund med hur man gör snyggare avslut på en ytterhörna på blecket. Ser lite skumt ut när foder och smygar inte är på plats ...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Blev en sväng till barnen med för att sätt upp ett par högtalare och framför allt skruva loss låset till badrummet som givit upp och behöver bytas.
Inte huset....... men fastigheten i övrigt....
Efter att inte ha kunnat hantera en måkare (stor slägga) ordentligt på 15 år klarade jag att slå sönder två vassa stenar på en skogsväg.
Ryggen har blivit så mycket bättre av all träning!!!!
Hurra!....... fast efter så många år märker jag att jag måste lära mig på nytt att träffa rätt med måkaren. I synnerhet när jag slår rundslag far det nästan vart som helst. Bedrövligt hur man kan tappa träffsäkerheten.
Efter att inte ha kunnat hantera en måkare (stor slägga) ordentligt på 15 år klarade jag att slå sönder två vassa stenar på en skogsväg.
Ryggen har blivit så mycket bättre av all träning!!!!
Hurra!....... fast efter så många år märker jag att jag måste lära mig på nytt att träffa rätt med måkaren. I synnerhet när jag slår rundslag far det nästan vart som helst. Bedrövligt hur man kan tappa träffsäkerheten.
Det där ser inte ut som våra fönsterbleck. Är förvisso inte plåtslagare, men ...TeroM skrev:Skrapat och grundat köksfönstren, dessa är där jag sist bytte panel. Målat foder och smygar till samma fönster.
[bild]
[bild]