4 364 253 läst · 32 091 svar
4364k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Sista målningen på staket till verandan. Imorgon ska dessa brädor monteras...
Även byggt färdigt den andra "guldgruvan" &grävt ner 2 hängsälg.
Produktiv dag och imon ska det handlas lite brädor och klä in fönstren, dörrar.
Även byggt färdigt den andra "guldgruvan" &grävt ner 2 hängsälg.
Produktiv dag och imon ska det handlas lite brädor och klä in fönstren, dörrar.
Gjutit ett par till plintar. Är nöjd med det nu, nästa steg blir att köpa mer 90*90.
Använde även mitt senaste inköp rakslipen för att justera klyvkniven på justersågen så jag kan såga utan att ämnet rider på kniven. Mycket behändigt.
Använde även mitt senaste inköp rakslipen för att justera klyvkniven på justersågen så jag kan såga utan att ämnet rider på kniven. Mycket behändigt.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Vi försöker att bygga tillsammans, även om jag får instruera henne och hon ibland tycker vissa verktyg är läskiga, så märks att hon uppskattar det istället för att bara vara min hantlangare.Hemmakatten skrev:
MDF damm över södra Borlänge.
Vi har saknat foder mellan dörren frampå och fönsterna bredvid en tid, ja ok det kanske är 4år om vi ska vara lite petnoga..
Av 12mm MDF är dessa tillverkade.
Första "skarpa" uppdraget för den Bosch GKF 12V fräs jag fick hem för nån vecka sedan. Den orkade med fint, ett utsug hade dock inte varit i vägen..
Prov-inpassade nere, ja nere, det har varit tomt uppe på sidan av balkongdörren nån månad (bara) också..
Grundade och nyss också mellanstrukna.
Slutmålning och montering imorgon.
Vi har saknat foder mellan dörren frampå och fönsterna bredvid en tid, ja ok det kanske är 4år om vi ska vara lite petnoga..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Första "skarpa" uppdraget för den Bosch GKF 12V fräs jag fick hem för nån vecka sedan. Den orkade med fint, ett utsug hade dock inte varit i vägen..
Logga in
Skapa konto
Prov-inpassade nere, ja nere, det har varit tomt uppe på sidan av balkongdörren nån månad (bara) också..
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Ruskigt snyggt. En fräs är vad man skulle behövaFredrikR skrev:MDF damm över södra Borlänge.
Vi har saknat foder mellan dörren frampå och fönsterna bredvid en, ja ok det kanske är 4år om vi ska vara lite petnoga..
[bild]
[bild]
Provinpassade nere, ja nere, det har varit tomt uppe på sidan av balkongdörren nån månad (bara) också..
[bild]
[bild]
När jag målar MDF så räcker inte 3 laget. Bruka bli grunda 2-3ggr, täckmåla minst 3FredrikR skrev:MDF damm över södra Borlänge.
Vi har saknat foder mellan dörren frampå och fönsterna bredvid en, ja ok det kanske är 4år om vi ska vara lite petnoga..
[bild]
[bild]
Provinpassade nere, ja nere, det har varit tomt uppe på sidan av balkongdörren nån månad (bara) också..
[bild]
[bild]