4 424 268 läst · 32 293 svar
4424k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Jag har också varit lite dålig med skyddsmask och glasögon vid sprutning av diverse kemikalierna, i mitt fall dock Japes prickfri. Inte dött ännu.D09 skrev:
Däremot så borstade jag bort lite torrt svartmögel och fick på mig lite och blev helt konstig efteråt. Bra dagen efter dock.
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Din tapet är ju bara to die for. Vars kommer den ifrån?Mazen skrev:Äntligen fått tummen ur och satt tillbaka socklarna i hallen.. tog nästan 4 år .
Blev lite jobb att slipa & spackla alla skador och hack som fanns + att tre var spräckta sedan rivning.
Lite skavanker får vara kvar, det är bara charm.
[bild] [bild]
Blev 2 vändor med spackel och färg..
[bild] [bild]
Före...
[bild] [bild]
Efter...
Sista strykningen blir på plats efter en lätt slip med 360 korn våtpapper och då får även dörrfodren och dörren till toa en vända med penseln... Men det får vänta för nu.
Sedan står golvet på tur. Det är lite trött efter 4 år av spring
Visst är den helt galen, man ser hela tiden nya saker i den. Finns även med svart bakgrund som vi kommer sätta på lill toan i hallen.norrbottenssnickaren skrev:
Den kommer från In Trade, hittade denna länk..
http://www.happyhomes.se/tapet/waverly-classics-wa7771
Laserat altanen.
Första försöker hann vi måla en planka då började det ösregna.
Nytt försök idag. Klarade nästan hela altanen men insåg när jag började närma mig slutet att jag är en hink för kort. När jag köpte lasyren tog jag de sista hinkarna. Så nu håller jag tummarna för att byggmax får in fler.
Men fint blir det efter rengöring, slipning och lasyr.
Första försöker hann vi måla en planka då började det ösregna.
Nytt försök idag. Klarade nästan hela altanen men insåg när jag började närma mig slutet att jag är en hink för kort. När jag köpte lasyren tog jag de sista hinkarna. Så nu håller jag tummarna för att byggmax får in fler.
Men fint blir det efter rengöring, slipning och lasyr.
Sjöboden har fått sig en uppfräschning, 60kvm innertak har vitmålats och hälften av väggarna har målats ljusgrå. Två ytterväggar har fått ny slamfärg...det var nog 30 år sedan sist.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 253 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 253 inlägg
Spontanköpte en fåtölj via Blocket i Göteborg. 65 mil i bilen idag, nästan lite norrlandskänsla på den shoppingen.
Besiktigade nya klätterställningen också.
Logga in
Skapa konto
Besiktigade nya klätterställningen också.
Logga in
Skapa konto