Pyntat hallen i vårt nya fritidshus.
 
  • Dekorerad hall med ljuslyktor, bänk med grått överkast och entrédörr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 3 till
  • Laddar…
Fixat smyg,fönsterbänk och lister.
Nyinstallerad vit smyg och fönsterbänk med lister på en brun vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
tommib
Glömde du montera fönstret?
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Glömde du montera fönstret?
Hade inte råd med något :(
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
tommib
Se det från den ljusa sidan, du sparar värme också :)
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Se det från den ljusa sidan, du sparar värme också :)
Bra poäng där! Sen slipper vi fönstertittare när vi ligger och gosar :thinking::rofl:
 
  • Gilla
Pagno och 3 till
  • Laddar…
Biggie Biggie skrev:
Bra poäng där! Sen slipper vi fönstertittare när vi ligger och gosar :thinking::rofl:
Klistra dit en fin utsiktsbild så har du alla fördelarna. :)
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
P
P p.lundgren skrev:
Tröttnade på den här utsikten i vardagsrummet.
[bild]

Och gjorde en liten snabbinsats. Mörkgrå väggfärg från Biltema, ett par lister och så ett skåp från Ikea.
[bild]

Inser att det inte kommer att sluta där. Får bli ett litet vitrinskåp ovanför det jag hängde upp, med belysning under. Ska dessutom sättas några riktbara spottar i taket för att belysa ett par tavlor som ska hängas på ytan till höger. Och ja sen har jag en idé om hur jag ska gömma alla vita kablar. Jag som trodde det skulle räcka med lite färg och ett par lister.

Allt för att slippa göra något åt rummet på andra sidan väggen. :)
På julaftons förmiddag blev det "klart". Saknas belysning av tavlorna fortfarande eftersom jag inte hittat något jag tycker om.
Vardagsrum med turkos skänk, vägghängda skåp, skivspelare och ramar utan belysning på mörk vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Kjell_G och 2 till
  • Laddar…
T
Monterat Ikea kök... :):rofl:
 
  • Nymonterat litet Ikea-kök med diskho, spishäll och vit mikrovågsugn ovanför arbetsbänken.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Hemmakatten och 7 till
  • Laddar…
Vi ska snart köpa ett likadant. De säljer väldigt många kök av den modellen på Ikea ;)
 
Lagt matta i bion, golvsocklar och dörrfoder nästa.

Ny lagd mörk matta i hemmabio med röda väggar, svart dörr och golvsocklar kommande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Gri11en och 4 till
  • Laddar…
T
Kvalitén är relativt bra och det är väldigt lätt monterat men vasken kunde vara av något bättre kvalité. Den ligger nämligen helt lös :rofl:

Ramnemark Ramnemark skrev:
Vi ska snart köpa ett likadant. De säljer väldigt många kök av den modellen på Ikea ;)
 
T Tobias Knutsson skrev:
Kvalitén är relativt bra och det är väldigt lätt monterat men vasken kunde vara av något bättre kvalité. Den ligger nämligen helt lös :rofl:
Jösses människa!

Du har nu ett ypperligt tillfälle att motivera inköp av en mängd nya intressanta verktyg.....
För att fixa köket menar jag självklart.....

Skriv planeringslista/önskelista, köp inte för få nya verktyg bara...

God fortsättning....
 
T
Efter att ha övertalat/lurat sambon till att få renoverat kök, vardagsrum och hallen i början av året (skulle bara ta typ en månad men det tog närmar 5 månader och en massa nya bra att ha saker senare så är jag förbjuden att köpa några nya verktyg eller planera några nya projekt......
Jobbar dock hårt för att få inhandla en sänksåg + skena men hennes gravidhormoner gör henne helt oresonlig och helt galen i clementiner+julmust.... :thinking::rolleyes:




P Pagno skrev:
Jösses människa!

Du har nu ett ypperligt tillfälle att motivera inköp av en mängd nya intressanta verktyg.....
För att fixa köket menar jag självklart.....

Skriv planeringslista/önskelista, köp inte för få nya verktyg bara...

God fortsättning....
 
  • Renoverat kök före och efter med gröna skåp blir moderna grå, tegelväggskakel och uppdaterade apparater.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Hemmakatten och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.