4 364 732 läst · 32 093 svar
4365k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Renoveringsnovis
· Vassbacken Västra Götaland
· 523 inlägg
Det har varit lite mycket på sistone och allt jag gjort har inte kommit ut, men i dag har jag bloggat... så ni får läsa där i stället https://www.byggahus.se/bloggar/blogg/nancy-alke.152239/
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
På julaftons förmiddag blev det "klart". Saknas belysning av tavlorna fortfarande eftersom jag inte hittat något jag tycker om.P p.lundgren skrev:Tröttnade på den här utsikten i vardagsrummet.
[bild]
Och gjorde en liten snabbinsats. Mörkgrå väggfärg från Biltema, ett par lister och så ett skåp från Ikea.
[bild]
Inser att det inte kommer att sluta där. Får bli ett litet vitrinskåp ovanför det jag hängde upp, med belysning under. Ska dessutom sättas några riktbara spottar i taket för att belysa ett par tavlor som ska hängas på ytan till höger. Och ja sen har jag en idé om hur jag ska gömma alla vita kablar. Jag som trodde det skulle räcka med lite färg och ett par lister.
Allt för att slippa göra något åt rummet på andra sidan väggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jösses människa!T Tobias Knutsson skrev:
Du har nu ett ypperligt tillfälle att motivera inköp av en mängd nya intressanta verktyg.....
För att fixa köket menar jag självklart.....
Skriv planeringslista/önskelista, köp inte för få nya verktyg bara...
God fortsättning....
Efter att ha övertalat/lurat sambon till att få renoverat kök, vardagsrum och hallen i början av året (skulle bara ta typ en månad men det tog närmar 5 månader och en massa nya bra att ha saker senare så är jag förbjuden att köpa några nya verktyg eller planera några nya projekt......
Jobbar dock hårt för att få inhandla en sänksåg + skena men hennes gravidhormoner gör henne helt oresonlig och helt galen i clementiner+julmust....
Jobbar dock hårt för att få inhandla en sänksåg + skena men hennes gravidhormoner gör henne helt oresonlig och helt galen i clementiner+julmust....
P Pagno skrev: