4 368 155 läst · 32 113 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Det är ett sänkt spacklat gipstak. Troligen sänkt för att få plats med ventilation en gång i tiden. Sen har någon kreativ människa klippt rektanglar av grövre vävtapet och klistrat upp med jämna mellanrum och sen målat över.G Ganescha skrev:
För övrigt så har det varit två rum som sedan blev ett valv mellan rummen och som jag nu gjort om till ett stort rum. Därav skarven som är spacklad i taket. Pågående projekt
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Börjat med en mysbänk i nya garderoben.
Logga in
Skapa konto
Gipsade lite fula väggar som skall målas.
Logga in
Skapa konto
Täckte över fasta installationer inför dagens slipning, var noga med att tilluften inte blockeras helt....
Inget. Än. Sitter och laddar för att sätta upp sista listen i lillemans rum. Det var nära vid 11-tiden, hade till och med på mig arbetskläderna en stund men det ösregnade så promenaden ut till kap o gersågen lockade inte. Blev fika istället.
Sen var det ingen idé före lunch tyckte jag. Nu hoppas jag att kokt potatis, torsk och äggsås med ett glas vitt ska göra skillnad
Sen var det ingen idé före lunch tyckte jag. Nu hoppas jag att kokt potatis, torsk och äggsås med ett glas vitt ska göra skillnad
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Stornöten har lånat ut verktygen han behöver, fick improvisera lite.
Logga in
Skapa konto
Inte det bästa, fyller funktion iaf.
Logga in
Skapa konto
Mys/ förvaring börjar ta form.
Logga in
Skapa konto
Rena/obehandlade golv, högblanka foder/lister och vitvaxad kvistig panel, "lådan" nästan klar.
Förstår dig ha hamexitegel skrev:Inget. Än. Sitter och laddar för att sätta upp sista listen i lillemans rum. Det var nära vid 11-tiden, hade till och med på mig arbetskläderna en stund men det ösregnade så promenaden ut till kap o gersågen lockade inte. Blev fika istället.
[bild]
Började ute idag men tröttnade när jag blev genomblöt ha ha