4 368 296 läst · 32 113 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Isolerat och plastat i förrådsdelen. Då gick det att dra på lite OSB och börja gipsa taket. Lite vinklar vid dörren då den är lyft för att få plats med isolering och golv medan takhöjden bara minskar ju längre in man kommer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
* Deltog i att: Ta bort gammalt övertak ovanför entredörr.
* Deltog i att: Monterade ihop och upp ett nytt övertak ovanför entredörr.
* Deltog i att: Blanda myrgift i sand under stenplattor.
* Försökte lyfta brunnsring med traktorn och mina nyköpta och dyra tvingar - som gick sönder.
* Finjusterade måtten på kabellist samt monterade den, med skruv, ovanför badrumsskåpet.
* Sågade loss ett fastmålat fönster, vilket blev illa. Fönsterbyte planerat.
* Funderat på vad som luktar i tvättstugan. Antingen död mus någonstans, eller så har bamsestora spindeln ovanför golvbrunnen hittat på något. Vet inte vilket utav det som skrämmer mig mest.
* Deltog i att: Monterade ihop och upp ett nytt övertak ovanför entredörr.
* Deltog i att: Blanda myrgift i sand under stenplattor.
* Försökte lyfta brunnsring med traktorn och mina nyköpta och dyra tvingar - som gick sönder.
* Finjusterade måtten på kabellist samt monterade den, med skruv, ovanför badrumsskåpet.
* Sågade loss ett fastmålat fönster, vilket blev illa. Fönsterbyte planerat.
* Funderat på vad som luktar i tvättstugan. Antingen död mus någonstans, eller så har bamsestora spindeln ovanför golvbrunnen hittat på något. Vet inte vilket utav det som skrämmer mig mest.
Bygger förråd på trädäcket.
Nästa projekt blir att platsbygga ett växthus på gaveln och komplettera med lite belysning.
Har även kompletterat min krypgrund med en Woods DS28F och sänkt luftfuktigheten från 85>64% på 1 1/2 dygn.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nästa projekt blir att platsbygga ett växthus på gaveln och komplettera med lite belysning.
Har även kompletterat min krypgrund med en Woods DS28F och sänkt luftfuktigheten från 85>64% på 1 1/2 dygn.
* Tagit bort eftermonterade mushindret under panelen.
* Tagit bort sista telefon/elstolpen i rabatten med hjälp av traktorn.
* Grävt bort jord intill husgrunden.
* Vtålborstat husgrunden.
* Vinkelslipat bort färgspill på husgrunden.
* Högtryckstvättat grunden med två munstycken.
* Tagit bort sista telefon/elstolpen i rabatten med hjälp av traktorn.
* Grävt bort jord intill husgrunden.
* Vtålborstat husgrunden.
* Vinkelslipat bort färgspill på husgrunden.
* Högtryckstvättat grunden med två munstycken.