4 367 247 läst · 32 112 svar
4367k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Äntligen fått dit taklistbiten som saknades sedan vi gjorde i ordning dotterns rum. På något vis saknades drygt en halvmeter taklist när jag skulle sätta tillbaka, och naturligtvis var det en hålkälslist med ovanlig profil. Men lyckligtvis hittade jag drygt en meter list dold bakom en vägg. Efter att tagit bort de mest rötskadade bitarna (gammal fuktskada) så lyckades jag lappa ihop två bitar som täckte "hålet". Satte upp, spacklade ihop och målade tre varv.
Edit: Och nej, jag är inte nöjd med tapetskarven till vänster, jävla papperstapet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Edit: Och nej, jag är inte nöjd med tapetskarven till vänster, jävla papperstapet.
Vad har du 14-20 klammer till?mexitegel skrev:
Flexslang kanske, men det är ingen sådan i kartongen ....
Dimmern borde du kanske valt en modell med nolla, om du vill ha större säkerhet i att den verkligen klarar LED hyfsat ok.
Men annars är den dimmern lite prisad för att klara LED-laster ganska ofta, trots att den är utan nolla.
Redigerat:
Jodå, det ligger flexslang från pipelife i botten
Blev rekommenderad den dimmern av en elektriker, han tyckte den dimrade bättre än den med nolla : x. Jag har nolla där den ska sitta så det är ingen deal breaker. Får väl testa och se hur den funkar mot leddarna helt enkelt
I morgon sätter jag sågen i väggarna i köket!
Blev rekommenderad den dimmern av en elektriker, han tyckte den dimrade bättre än den med nolla : x. Jag har nolla där den ska sitta så det är ingen deal breaker. Får väl testa och se hur den funkar mot leddarna helt enkelt
I morgon sätter jag sågen i väggarna i köket!