991 512 läst · 8 025 svar
992k läst
8,0k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
Härlig riktig sommardag i trädgården Behovet av att bygga klart automatbevattningen till alla odlingar blev påfallande så det fick bli en av dagens trädgårdssysslor.
Det surrande ljudet i videon är små, roterande sprinkler.
Det surrande ljudet i videon är små, roterande sprinkler.
Jag skulle gräva bort en halvdöd rönn och plantera en liten blodbok istället. Men när det började snurra humlor runt huvudet på mig upptäckte jag att det fanns ett humlebo vid roten .
Jag planterade boken någon meter bort istället och väntar till hösten med att gräva upp rönnroten….
Jag planterade boken någon meter bort istället och väntar till hösten med att gräva upp rönnroten….
Precis den effekten jag är ute efter! Och mtp att det är en ful spireahäck just nu gör att bok kommer bli 1000x bättre, och en mörkröd kommer göra grannarna avundsjukayonna skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Valsat lite corten på beställning av frun
Redigerat:
Planterat tre av 6 Hemlockar och ett Bergkörsbärsträd, kärrat och kärrat mylla . Hustrun flyttade en stenmur så vi fick ett bredare utrymme för plantering .
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Inget foto, men köpt ny gas till myggsugaren. "Fan vad den fungerar dåligt", tänkte jag för ett par dagar sedan. Gasen var visst slut. Hällde en deciliter myggor i komposten, bytte flaska och körde igång igen. Slurp slurp!