1 002 548 läst · 8 067 svar
1003k läst
8,1k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
Mina svärmorstungor blommar lite då och då, första gången en blommade fick vi leta lite innan vi hittade vad som luktade vanilj/liljekonvalj, tyvärr känner min sambo av sin allergi när den börjar lukta på kvällen så jag måste klippa bort blommorna för lukten fyller snabbt ett rum, helt underbar lukt tycker jag.P polarsson skrev:
Doften är fantastisktE EMEL skrev:Mina svärmorstungor blommar lite då och då, första gången en blommade fick vi leta lite innan vi hittade vad som luktade vanilj/liljekonvalj, tyvärr känner min sambo av sin allergi när den börjar lukta på kvällen så jag måste klippa bort blommorna för lukten fyller snabbt ett rum, helt underbar lukt tycker jag.
Trädgårdsfixare
· Vischan
· 1 426 inlägg
Idag fick Hobbithuset lite mer kärlek
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Skulle klippt gräset förra veckan. Det regnade och sedan åkte vi bort över helgen.
Idag var det fint väder så det var perfekt tillfälle att rasta Stigan. Började med att dra av snöret, piss att man måste plocka ner halva gräsklipparen för att kunna linda upp det igen.
Sedan var det givetvis tjockt och jävligt, många tömningar av uppsamlaren. Hann klippa drygt hälften innan klipparen dog, soppatorsk. Fylla på och dra i gång igen klippte några meter innan klipparen dog oförklarligt, försökte dra igång igen men lönlöst, drog givetvis av snöret igen också. Sedan skulle lilleman sova och så ska det visst regna resten av veckan. Så på fredag när det skulle vara uppehåll igen så blir det väl till att leta upp lien och slå resten.
Idag var det fint väder så det var perfekt tillfälle att rasta Stigan. Började med att dra av snöret, piss att man måste plocka ner halva gräsklipparen för att kunna linda upp det igen.
Sedan var det givetvis tjockt och jävligt, många tömningar av uppsamlaren. Hann klippa drygt hälften innan klipparen dog, soppatorsk. Fylla på och dra i gång igen klippte några meter innan klipparen dog oförklarligt, försökte dra igång igen men lönlöst, drog givetvis av snöret igen också. Sedan skulle lilleman sova och så ska det visst regna resten av veckan. Så på fredag när det skulle vara uppehåll igen så blir det väl till att leta upp lien och slå resten.
Logga in
Skapa konto
Klaga inte, du har ju en grön matta iafHennke85 skrev:Skulle klippt gräset förra veckan. Det regnade och sedan åkte vi bort över helgen.
[bild]