993 243 läst · 8 026 svar
993k läst
8,0k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Vad är det för lustig sten runt dammen?
Skulle görna ha en liten damm själv, med en liten eka i
Skulle görna ha en liten damm själv, med en liten eka i
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Så vackert
Var i Sveriges långa land finns denna underbara trädgård?
Fast det är väl lite pill att hålla den så fin?
Var i Sveriges långa land finns denna underbara trädgård?
Fast det är väl lite pill att hålla den så fin?
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Vattnat idag liksom alla andra dagar eftersom den delen av landet Sverige där jag bor inte längre får någon nederbörd att tala om.
Trådarna som syns på bilden är elstängsel, vi har massor med vildsvin som gärna skulle böka upp hela trädgården på en natt.
Det måste inte blomma, olika nyanser av grönt är väl fint eller...? Vissnar inte ner under säsongen och en stor del är städsegröna, håller stilen 365 dagar under året.
Trådarna som syns på bilden är elstängsel, vi har massor med vildsvin som gärna skulle böka upp hela trädgården på en natt.
Det måste inte blomma, olika nyanser av grönt är väl fint eller...? Vissnar inte ner under säsongen och en stor del är städsegröna, håller stilen 365 dagar under året.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Du kanske ska se över hur marken lutar, och få bort de svackor som nu blivit pölar.ghoti skrev:
Alltså fyll på med mer jord där groparna är.
För detta kommer annars att upprepas, vart eller vart annat år,
även efter att gräset tagit sig.
Vilken fin trädgård!A Abies koreana skrev:Vattnat idag liksom alla andra dagar eftersom den delen av landet Sverige där jag bor inte längre får någon nederbörd att tala om.
[bild] [bild] [bild]
Jo, ska se över det vid tillfälle. Visste inte att svackan fanns där förrän det här megaregnet kom. Det är inte så farligt med pölar egentligen, under matjorden ligger 30 meter sand som dränerar fort, men för en stund trodde jag att alla mina frön skulle ligga i en hög efteråt. Det verkar dock ha gått ganska bra, har börjat få skott jämnt fördelat över hela tomten nu.KnockOnWood skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg