998 147 läst · 8 060 svar
998k läst
8,1k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 558 inlägg
Med en öl i vardera näve, lägger du stenen med tredje benet eller
Trevlig midsommar från plockepinnskogen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Medans jag funderar på hur namnet druvgurka kom till (borde finnas något samband med druva) så nyttjas familjens gratisarbetskraft.....
"Vi" har ett önskemål (läs det som, ska göras) om ett trädäck, runt och i delar av trädgårdsodlingarna, jag fick vara med och bestämma vilken tid materialet ska hämtas....
Fortsatt mur muren
Hade lite flyt
Behövde kapa stenar.. kapen vägrade starta men som tur var så hade jag en hög med kapade sen tidigare så man kom vidare
Lika bra att slänga på ett lager till när man ändå håller på
Hade lite flyt
Behövde kapa stenar.. kapen vägrade starta men som tur var så hade jag en hög med kapade sen tidigare så man kom vidare
Lika bra att slänga på ett lager till när man ändå håller på
Varit ute med röjsågen och kört ner buskage och "småträd" längs min skaftväg.
Gör gott när solen når vägen istället för konstant skugga så det gäller att hålla efter
Fick beröm av min granne för att jag varit nere tidigare i området och klippt gräs och buskage längs vägen.
Han kanske trodde jag gjorde det för att vara snäll. Jag gillar bara min röjsåg
Gör gott när solen når vägen istället för konstant skugga så det gäller att hålla efter
Fick beröm av min granne för att jag varit nere tidigare i området och klippt gräs och buskage längs vägen.
Han kanske trodde jag gjorde det för att vara snäll. Jag gillar bara min röjsåg
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Slanggurkorna trivs, ingefäran segar sig fram i sakta mak, majsen verkar gilla det lynniga vädret, ömsom sol och störtskurar.....