177 233 läst · 961 svar
177k läst
961 svar
Vad har ni för bilar?
Administrator
· Skåne
· 7 866 inlägg
Jag har flyttat en off topic diskussion om elbilar till en egen tråd: https://www.byggahus.se/forum/threads/foer-tidigt-att-koepa-elbil-raeckvidd.326730/
Här håller vi oss till att berätta vad vi har för bil.
/Moderator
Här håller vi oss till att berätta vad vi har för bil.
/Moderator
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 686 inlägg
Men om man faktiskt har en elbil ellr laddhybrid då!? Tror rent av jag skrev det bland allt dravel om laddning. Kia Niro nu, lite billigare än Audi A3an jag hade nyss. Men tråkigare. En bil vill jag hur som hävda att det är.
@MathiasS, har du någon K-rapport över, eller måste man PM:a om det när man blivit kränkt av moderatorn?
@MathiasS, har du någon K-rapport över, eller måste man PM:a om det när man blivit kränkt av moderatorn?
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 795 inlägg
Opel Kadett E. Årsmodell 1984.
Billigversionen som inte såldes i Sverige med den klassiska 1,2 liters stötstångsmotorn.
En väldigt slitstark och lättservad småbil som drar förvånansvärt litet bensin för sin ålder. Bekväm för mig som är storvuxen. Rostskyddet är den svaga punkten men det kan man kompensera med nogrant underhåll. Tyvärr börjar det bli allt svårare att hitta reservdelar.
Bilden är tagen i Vännäs på väg hem från en bilresa med fynd på taket.
Billigversionen som inte såldes i Sverige med den klassiska 1,2 liters stötstångsmotorn.
En väldigt slitstark och lättservad småbil som drar förvånansvärt litet bensin för sin ålder. Bekväm för mig som är storvuxen. Rostskyddet är den svaga punkten men det kan man kompensera med nogrant underhåll. Tyvärr börjar det bli allt svårare att hitta reservdelar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bilden är tagen i Vännäs på väg hem från en bilresa med fynd på taket.