177 222 läst · 961 svar
177k läst
961 svar
Vad har ni för bilar?
Nå, har någon skaffat något kul till sommaren kanske?
För egen del så har jag gett bort min Firebird till farsan, och köpt en Dodge ram Quad 5,9 02.
Fick ingen bra början med den bilen men förhoppningsvis så lär den väl bli hyffsat problemfri efter lite nya delar.
Inte för att jag har så stor nytta av en pickup men det är kul att ha en.
För egen del så har jag gett bort min Firebird till farsan, och köpt en Dodge ram Quad 5,9 02.
Fick ingen bra början med den bilen men förhoppningsvis så lär den väl bli hyffsat problemfri efter lite nya delar.
Inte för att jag har så stor nytta av en pickup men det är kul att ha en.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Håller på med mitt nya projekt i garaget nu....hoppas på att få ihop den till i sommar.....
T-Ford -26 Tudor......bus rod....
T-Ford -26 Tudor......bus rod....
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 220 inlägg
Jag vill också ha en bil som kan köra på backen, min gnäller bara den ser ett väggupp...
Logga in
Skapa konto
Den blir ju helrätt!Enk Projektet skrev:
Mitt rodobjekt ser ganska rappligt ut men karossen är i grymt bra skick och alla nödvändiga delar finns.
En Pontiac -34 ska bli låg och mattsvart med röda plåtfälgar och whitewall däck.
Ska se om det går att rädda den raka sidåttan.
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Jag får nästan torgskräck på parkeringen nu.
Har sålt Dodgen och köpte istället en kebabkombi av modell E61. Ingen vits att ha en 4wd pickup med offroadhjul när man inte lastar något på flaket och bara åker på asfalt.
Bilden längre upp är ett undantag.
Har sålt Dodgen och köpte istället en kebabkombi av modell E61. Ingen vits att ha en 4wd pickup med offroadhjul när man inte lastar något på flaket och bara åker på asfalt.
Bilden längre upp är ett undantag.
Redigerat: